Skravletråd :)

Ja, gurimalla! Også ble det en krisesituasjon i familien, så nå har vi en fireåring sovende i stua ved siden av kjøkkenbordet. Så du får underholde han mens jeg legger frøkna i morgen. Han legger seg heldigvis når man legger han, så en enkel unge. Tar bare litt lenger tid før vi får spist det vi skal i morgen. Tar han på badet når hun er i seng.

Huff da, høres ikke bra ut :(
Ikke noe problem for min del det. Men mye mulig det er han som underholder meg enn omvendt... :p haha

Så bra da ;) godt oppdratt da skjønner jeg :)

Hvordan var pausa di da? ;) hihi
Haha:D pausen var naaaiiis den :p er som regel det. Heldig sånn... Kort pause da :D

Hun er tydeligvis ok oppdratt :) problemet nå er at hun vet ALT! Litt sånn fjortiss-bærte for tida:p

Noen som har sett the Wire? Har serien på DVD, men ikke kommet så langt enda.
Jeg har fått den anbefalt i alle fall:)
Fant den dessverre ikke på netflix :(

Jeg har fått den anbefalt i alle fall:)
Fant den dessverre ikke på netflix :(
Nei, den er ikke der. Har du sett the Shield? De seriene er jo laget sånn ca samtidig.
Fikk anbefalt den selv. Og han på Platekompaniet mente det var en av de beste seriene han hadde sett.

De siste jeg har sett er dexter, suits, soa, weeds(ikke super, greit tidsfordriv:p), 2 sesonger av homeland, orange is the new black. Hva har du sett ferdig i dag?
Siste episoden på suits. Hmf.. står ikke noe bekreftet dato på sesong 5. Men blir i vinter

Oppdatering. Bevis på hvor presis eg er: ImageUploadedByBV Forum1412881445.929765.jpg

Og så til resultatene så langt. Ingen ting forandra på toppen. Sjokk!! HihiImageUploadedByBV Forum1412881508.447307.jpgImageUploadedByBV Forum1412881516.130656.jpgImageUploadedByBV Forum1412881524.147318.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, de har jo utsalg flere plasser...uten at jeg helt vet hvor. Butikken i Bergen er kjempe fin. Nå er de i gang med å få julen inn. Juleutstillingen skulle være klar til 1 nov:D
Juleutstimmingene er jo helt spesiell:)
Gleder meg til de kommer, selv om det er litt for tidlig enda:p

Juleutstimmingene er jo helt spesiell:)
Gleder meg til de kommer, selv om det er litt for tidlig enda:p

Ja, sinnsykt koselig å gå der når vi kommer til des. og de spiller julemusikk og serverer gløgg:D

Jeg går på minipillen enn så lenge. Er tenkt begynne prøve når han er året, noe som forøvrig er veldig snart:P
Men så har jeg altså følt meg så rar i det siste, så derfor jeg lurte på om jeg kunne være gravid. Mensen er ute å kjøre, skyldes jo sikkert pillen da. Men jeg innbiller meg tydeligvis ting:P
Tar litt tid før syklusen er tilbake igjen etter pilleslutt også, spesielt etter fødsel og sånn... Hadde sluttet på den nå jeg, han er jo straks året..

Back
Topp