Ja, risikerer ikke å sende dem for tidlig tilbake til barnehagen...Okei, da håper jeg de holder seg godt gjennom natta
Sikkert greit med en ekstra dag hjemme for minstemann da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, risikerer ikke å sende dem for tidlig tilbake til barnehagen...Okei, da håper jeg de holder seg godt gjennom natta
Sikkert greit med en ekstra dag hjemme for minstemann da![]()
YayyyyOg nå er neste igjen
?
Å, så heldig. I wish. Hva trener du?Jepp, føler meg helt frisk og har til og med trenet idag![]()
Ja, jeg har vært på noe sånt jeg også. Det finnes skikkelig mye fintVi var en tur på løiten lys i kveld.Gurimalla så masse fint![]()
Hehe....neida, så nære jeg klarte å kommeIkke langt unna toppen altså![]()
Noen gode å anbefale? Må finne meg en ny. Så ferdig enda en i dag.Må si meg enig i den. Derfor jeg stort sett holder meg til serier![]()
Ååh...er sååå sultenDigg detMed strimla svinekjøtt, rømme,salsa og div. grønt
![]()
Får håpe det ikke kommer til det da. Mener jeg har lest i tråd tidligere som du har hatt, men husker ikke helt.Problemet er litt at han truer med å ta det til retten. Og da e det jo alltid litt skummelt om ka de kommer frem til der :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Så det handler litt om prioriteringer ogsåDet har du jaggu rett i![]()
Er vel greit å vente de 48 timene som er anbefalt før mn sender de tilbake , så er de forhåpentligvis helt friskeJa, risikerer ikke å sende dem for tidlig tilbake til barnehagen...![]()
Det skjønner jeg. Man har jo et håp. Har syklusen blitt noe bedre?
Veldig enig med deg der!Er vel greit å vente de 48 timene som er nabefalt før mn sender de tilbake , så er de forhåpentligvis helt friske
Da var jeg tilbake
Ryddinga gikk faktisk overraskende bra. Jenta kan når hun vilså derfor kan hun heller ikke snike seg unna
![]()
Nå ble jeg skikkelig sulten!!Ååh...er sååå sulten
Kanskje vi skal ha det i morgen?!
Noen flere stedet det buldrer og blinker?
Nei, det er bare dumtJa, risikerer ikke å sende dem for tidlig tilbake til barnehagen...![]()
Her buldrer det og blinker!Ikke her foreløpig, men kanskje det er på vei over hit og?![]()
Oi, allerede der igjen jaOm et par min
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser virkelig frem til helg nå!Nei, det er bare dumtsnart helg også, og da blir det noen dager hjemme også
![]()