Det kom hit likevel. For NÅ smeller det! Liker dette ikke. HuffVar litt her tidligere i dag også. Men nå tar det av her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kom hit likevel. For NÅ smeller det! Liker dette ikke. HuffVar litt her tidligere i dag også. Men nå tar det av her![]()
Eeey. Du bruker å ta med ned til 17![]()
Prøver så godt jeg kanJa, du holder unna![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hm, da spørs det om det er noe for meg. Jeg må like den med en gang ellers "kjeder" jeg meg.Jeg og gubben begynte på den. Men starten var aå treg vi ikke gadd å se ferdig første episoden en gang![]()
Okei, må sjekke ut den når vi er ferdig med soaDen er på netflixgenialt!
Sr sånn ut ja.Rykker du snart ned?
Har dere blitt venner igjen??Klør rygg igjen dafri til søndag
![]()
Har bare sett to sesonger av den jeg:/Hvor langt er dem kommet der? Jeg ser alt med en gang det kommer ut i usa.
Vi også. Men for oss orka vi ikke å pine oss gjennom til den faktisk skulle begynne å bli spennendeHm, da spørs det om det er noe for meg. Jeg må like den med en gang ellers "kjeder" jeg meg.
Hahapausen var naaaiiis den
er som regel det. Heldig sånn... Kort pause da
Hun er tydeligvis ok oppdrattproblemet nå er at hun vet ALT! Litt sånn fjortiss-bærte for tida
![]()
Åå nei. Du må jo ser mer!! Slutten nå var såå bra!Har bare sett to sesonger av den jeg:/
Hvordan rotaa til da mener du?Nå har jeg klart å rota til noen innlegg. Da blir jo jeg livredd for å bli rapportert for spamming. Synes det er litt dumt det skal være sånn også da....
Har så mye jeg skulle sagt om akkurat det der men jeg er flink til å lage bråk så skal ikke gjøre det![]()
Har veldig lyst til det. Håper det snart kommer merÅå nei. Du må jo ser mer!! Slutten nå var såå bra!
På the Killing?Jeg og gubben begynte på den. Men starten var aå treg vi ikke gadd å se ferdig første episoden en gang![]()
Jeg har alt fått den med meg jeg![]()
Jeeeij! Takk, fu er så snill.Her kommer den. Syns det var litt få bilder å ligge utVis vedlegget 82316Vis vedlegget 82317Vis vedlegget 82318
Hver dag faktiskFlink du er! Trener du mange ganger i uken?
Nei. Har ikke detPå the Killing?da har dere gått glipp av noe!