Flink du er! Trener du mange ganger i uken?Trener styrke, cardio og mage![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er! Trener du mange ganger i uken?Trener styrke, cardio og mage![]()
Den er på flixSkjønner jeg har skravlet i tlf en halvtime ja...
Haha.
Mye man går glipp av da ja![]()
Ja, kjenner jeg gleder meg til detJa, sinnsykt koselig å gå der når vi kommer til des. og de spiller julemusikk og serverer gløgg![]()
Jeg har alt fått den med meg jegNo e ann ute![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ai ai, godt å se at du er punktlig
Det visste jeg jo egentlig fra før da
Ser greit ut det der da![]()
HahaDen er på flixgenialt! Så den på 3 uker eller noe
![]()
Ikkje hørt om Fiona Apple faktisk! Så måtte google ho no. Virkar som ho har bra musikkHehe, tenker jo ikke på denne tegnefilmen daaaa! Sånn helt ærlig, digger jeg virkelig navnet. Tenker mer på Fiona Apple...
Presis og veldig flink![]()
Nei, skal sjekke ut. Godt å ha en serie å koble ut på.Har du sett the Killing? Er på flix. Virkelig bra serie!
Prøvde vel en stund, men hadde ikke sjansDu prøvde vel på nr 1 da?![]()
![]()
Ikke noe utsalg i nærheten desverre...
lHøres ut som om du fikk med deg masse fint![]()
Krysser fingrene og satser på detJepp, satser på at lillegutt også er klar igjen på mandag![]()
Den er på netflixHar ikke sett den heller. Jeg må se om jeg finner den på netflix eller sumo![]()
Hvor langt er dem kommet der? Jeg ser alt med en gang det kommer ut i usa.Jeg har ikke sett alle sesongene på suits. Håper det kommer mer på netflix eller sumo snart![]()
Jeg og gubben begynte på den. Men starten var aå treg vi ikke gadd å se ferdig første episoden en gangNei, skal sjekke ut. Godt å ha en serie å koble ut på.
Her buldrer det og blinker!
Har du kommet langt da?Vet ikke. Jeg ser på SOA![]()
Se der ja, som jeg gjettet , 4.plassen er ikke langt unna
Har han fått navn da??Fin datoja det blir mest sannsynlig november baby da
selvom jeg tror 1 desember
![]()