Hva er oddsen for det liksom?!Heldigvis! Kanskje du har skikkelig flaks!
Har vasset oppi syke folk døgnet rundt her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er oddsen for det liksom?!Heldigvis! Kanskje du har skikkelig flaks!
Går framover. Du er fortsatt flott&fin?Mellomste virker helt grei nå...så dersom natta går bra vurderer jeg barnehage for han i morgen
Mannen føler seg bedre og skal prøve seg på jobb i morgenminstemann skal få lov til å kose seg hjemme sammen med mamma i morgen siden han er den som har vært hardest rammet
![]()
2 av 3 barn er syke og mannen![]()
Okei, da håper jeg de holder seg godt gjennom nattaMellomste virker helt grei nå...så dersom natta går bra vurderer jeg barnehage for han i morgen
Mannen føler seg bedre og skal prøve seg på jobb i morgenminstemann skal få lov til å kose seg hjemme sammen med mamma i morgen siden han er den som har vært hardest rammet
![]()
Ikke langt unna toppen altsåJada, ble 2.plass![]()
Så deilig![]()
Der har jeg ikke vært, men har veldig lystVi var en tur på løiten lys i kveld.Gurimalla så masse fint![]()
Rolig her nå heldigvis. Jeg får helt hetta.Var litt her tidligere i dag også. Men nå tar det av her![]()
Jeg er så enig! Det går jo faktisk å multi quote slik at man får svart fler om gangen, men såklart man får jo ikke 10 innlegg av det daHei jenter!
Vi har mottatt en rekke klager på at mange skrive "god morgen" og "god natt" hver eneste dag i både denne skravletråden og andre skravletråder. Det sier seg jo selv at det er litt kleint og i overkant mye, eller hva?
Skriver du "God morgen" i mer enn en skravletråd per dag så anses det som spam og er ikke lov. Dette er jo lett forklart i forumreglene![]()
Vi vil oppfordre dere til å ikke "ta helt av", la innleggene dine ha litt mer mening, da blir det mer gøy for andre å lese![]()
Det er jo ikke du som nekter sånn sett, du har jo ting du må forholde deg til også. Kanskje like greit at det er sånn som det er... Selvfølgelig synd, men det er vel ikke uten grunn. Synd han ikke skjønner at det er til barnas beste..
Ja, kjenner du meg ikkje igjen på bildet?Heter du det sånn på ordentlig?
Jepp, føler meg helt frisk og har til og med trenet idagGår framover. Du er fortsatt flott&fin?
Må si meg enig i den. Derfor jeg stort sett holder meg til serierUtrolig mye dårlige greier på tv for tiden.
Ser sånn ut![]()
Ser veldig bra ut for oss foreløpig ihvertfallUsj. Håpe 3 barnet holder seg frisk daOg du selvsagt
![]()
Også blir man så overhyggelig at det nesten blir morsomt. Viktig å overdrive i sånne situasjoner. Da er det faktisk vi som kjører over dem til syvende og sist![]()
Hihi...de er råsøte![]()
Hvorda da mener du? Om barnevernet mener han ikke kan se barnet uten tilsyn er det vel gode grunner til det, tror ikke retten vil se så mye annerledes på detProblemet er litt at han truer med å ta det til retten. Og da e det jo alltid litt skummelt om ka de kommer frem til der :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det virker veldig greitJa, ok. Gjerne passelig det![]()