Takk, håper jeg ogsåDet skjønner jeg. Håper de snart er bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper jeg ogsåDet skjønner jeg. Håper de snart er bedre![]()
Hihi...de er råsøteDisse ugleluene er så fiiiineJeg vil også ha!!
![]()
Nei, jeg synes ikke detVar ikke så ille pris det da![]()
Hva jobber du som??Ikkje alltid like gøy. Liker når eg får jobbe i fred og ro. Og kan sitte meg skikkelig inn i det uten forstyrrelser. Og siden det e høst ferie så var alle andre på ferie og eg kunne konsentrere meg![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei nå får det bre gå sin gangUff...blir det ny tur til lege da??![]()
Går det ikke ann å lukke en dør eller noe?!![]()
20 sider på 6 timer, dere må få dere et liv damer!
Da bør du ta en turIkke jeg heller!! Trodde jeg var den eneste. Alltid hatt lyst til å dra til Bergen da![]()
noen her bør lære seg det hvertfallEller lære seg multiquotehahaha!
Virker som detHeisannNoe liv her i dag?
Virker som det
Ligger over en time bak, men har ikke så mye tid til å være her..
Takk skal du haNy oppdateringVis vedlegget 82241Vis vedlegget 82242Vis vedlegget 82243Vis vedlegget 82244Vis vedlegget 82245
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer sterkere tilbake i kveldDet er sant. RonjaR stakkars er jo opptatt med bleier og spy, og jeg har vært i tlf med Huleboer! Så da er 3 av oss ute ihvertfallhaha
noen her bør lære seg det hvertfall![]()
Virker som det
Ligger over en time bak, men har ikke så mye tid til å være her..
Kos deg med pappan dinFår plutselig besøk av min kjære pappa , så jeg får vel tine noen boller![]()
Hvor har du fått kjøpt det da???Den er spist opp nå... måtte jo prøve, men syntes den ble litt seig..![]()
Ja det er fullt mulig og noe jeg oppfordrer til å gjøre. Istedenfor å si god morgen 20 ganger til forskjellige brukere så kan man samle alle i ett innlegg og si det, mn får ikk elike mange innlegg på det men....Er vel mulig å bruke på mobil og padde forresten? Jeg sitter som oftest på MAC, så da er det lettere....