Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sukk. Du minte meg på at jeg må ned å sette på ennå en maskin med klærHaha, her roper vaskerommet og soverommet![]()
Fortsatt stille her eller?Så stille vi var her nå da...
Sliten etter en tur med vofsen her...hehe
Det håper jeg ogsåHåper du slipper!!
Fortsatt stille her eller?![]()
Hihi, det er godkjent det daNo heng eg ein halv time bak skjemaet, bare fordi eg kjørte bil sist oppdatering og blei 30 min forsinkaVis vedlegget 82199Vis vedlegget 82200Vis vedlegget 82201Vis vedlegget 82202Vis vedlegget 82203
Sent from my iPhone using BV Forum
Phu, fortsatt langt ned til plass 30 ser jeg
Var ikke så ille pris det daBetaler 1500,- i måneden
Verste er at jeg med glede hadde betalt det dobbelte!! Sååå fornøyd![]()
Gratulerer med ny vognDa har vi hentet vognensåå kjekt å få i hus
![]()
Det er skikkelig godtHva blir det til middag hos dere idag?
Her blir det tikka masala med nanbrød![]()
Nå er du vel ferdig snart daBlæ sitter på jobb ! Lengter hjem nå kjenner jeg :/ 3 timer igjen![]()
TakkSå nyyydelig (selv om jeh personlig ikke liker rosa) hihi
Så flink du er.
Hvor finner du oppskrifter?
Hihi, ikke dårlig det velGanske like tall på Ronja og m&m, berre bytta litt plass på dei#smågleder #gøymedtall
![]()
Så fin den ble
Skjønner denNyter ("nyter") all alene tid med jenta nå for det blir det jo mindre av når det kommer baby.
Eller 16.22Øh! Nå må dere lære dere uret jenter, den er 14.51!!
Må være sliten i ørene du nåSoverommet mitt er litt rolig faktisl, men får vondt i øra av den stua nå
Men nå skriker middagen også, pg den skriker høyere![]()
Hihi, mye å ta igjen etter du var borteDu veit du har da travelt på jobb når du ser på kl og innser du egentlig e ferdig med arbeidsdagen for 30 min sio
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle satt på i hele dag men kroppen vil ikke opp av sofaenSukk. Du minte meg på at jeg må ned å sette på ennå en maskin med klær![]()
Du er tilgitttakk skal du ha!!