Skravletråd :)

Tror det er altfor komplisert likevel.. Tror kanskje jeg må bli stødig på vanlig hekling først. Tror jeg har glemt det allerede :p kan kjøpe meg sånn startpakke på lekebutikken:D
Hihi.. det var som en stor gryteklut bare at du måtte montere. :) har ett litt annet mønster enn det som ble vist her om dagen. Tror det var lisja som hadde det. Har laget de som var i allers for ett år tilbake ca

Hihi.. det var som en stor gryteklut bare at du måtte montere. :) har ett litt annet mønster enn det som ble vist her om dagen. Tror det var lisja som hadde det. Har laget de som var i allers for ett år tilbake ca
Får se om heklinga blir tatt opp igjen. Syns ikke de var særlig behjelpelig på garnbutikken heller.

Nei de er ikke så veldig inspirerende. Må liksom være ferdig og klar til prosjekt når du kommer dit :)
Hvordan skal man kunne være det når man ikke kan hekle en gang liksom? Skulle tro de brant litt mer for sånt og vært positiv for de som vil lære deg det.

Nå bare quotet jeg et innlegg

Denne hjemmesiden hjalp meg mye, videoer på hvordan du gjør hver enkelt fastmaske, staver ++
http://www.hekleguri.com/26231633
Tror jeg har sett på hver eneste hekleside:p jeg er bare så veldig IKKE praktisk anlagt! Men når jeg ser hvor mye fint det er, så får man veldig lyst til å kunne det.

Men det var hekling du sliter med? Hjernen min krølle idag
Hekling ja. Faktisk så ille at man kanskje skulle begynt med strikking :p som jeg heller ikke kan. Annet enn det man lærte på skolen liksom.

Hvordan skal man kunne være det når man ikke kan hekle en gang liksom? Skulle tro de brant litt mer for sånt og vært positiv for de som vil lære deg det.
Jeg finner bare noe jeg syns er fint. Som de hekle lyktene feks. Men de ser litt mer komplisert ut på papiret. Men kan du løsmasker, stav og halv stav og fastmasker så er det utrolig hvor mye du kan lage :)

Jeg trykte på pause for hver maske så og si i starten , og spolte masse tilbake. Så plutselig var koden knekt , og jeg skjønner ikke lengre hvorfor det var så vanskelig :P
Hihi :) pausa jeg også. Kanskje jeg bare skal prøve igjen etterhvert. Håper på snill baby så jeg får gjort masse annet enn bare å bære og sitte med puppen ut :)

Jeg trykte på pause for hver maske så og si i starten , og spolte masse tilbake. Så plutselig var koden knekt , og jeg skjønner ikke lengre hvorfor det var så vanskelig :P
Samme her :p hihi sliter litt med engelske oppskrifter men går ganske greit det også nå etter masse feiling

Jeg finner bare noe jeg syns er fint. Som de hekle lyktene feks. Men de ser litt mer komplisert ut på papiret. Men kan du løsmasker, stav og halv stav og fastmasker så er det utrolig hvor mye du kan lage :)
Øh? Haha:D

Back
Topp