Hihi.. det var som en stor gryteklut bare at du måtte montere.Tror det er altfor komplisert likevel.. Tror kanskje jeg må bli stødig på vanlig hekling først. Tror jeg har glemt det alleredekan kjøpe meg sånn startpakke på lekebutikken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. det var som en stor gryteklut bare at du måtte montere.Tror det er altfor komplisert likevel.. Tror kanskje jeg må bli stødig på vanlig hekling først. Tror jeg har glemt det alleredekan kjøpe meg sånn startpakke på lekebutikken
![]()
Får se om heklinga blir tatt opp igjen. Syns ikke de var særlig behjelpelig på garnbutikken heller.Hihi.. det var som en stor gryteklut bare at du måtte montere.har ett litt annet mønster enn det som ble vist her om dagen. Tror det var lisja som hadde det. Har laget de som var i allers for ett år tilbake ca
Nei de er ikke så veldig inspirerende. Må liksom være ferdig og klar til prosjekt når du kommer ditFår se om heklinga blir tatt opp igjen. Syns ikke de var særlig behjelpelig på garnbutikken heller.
Men det var hekling du sliter med? Hjernen min krølle idagTrodde alle lærte sånn i full fart, at det bare var jeg som var treg. Godt å høre![]()
Nå bare quotet jeg et innleggFår se om heklinga blir tatt opp igjen. Syns ikke de var særlig behjelpelig på garnbutikken heller.
Jeg har brukt mye YouTube og nett for å lære hekling . Helt utrolig hva en kan lære inn på derFår se om heklinga blir tatt opp igjen. Syns ikke de var særlig behjelpelig på garnbutikken heller.
Hvordan skal man kunne være det når man ikke kan hekle en gang liksom? Skulle tro de brant litt mer for sånt og vært positiv for de som vil lære deg det.Nei de er ikke så veldig inspirerende. Må liksom være ferdig og klar til prosjekt når du kommer dit![]()
Tror jeg har sett på hver eneste heklesideNå bare quotet jeg et innlegg
Denne hjemmesiden hjalp meg mye, videoer på hvordan du gjør hver enkelt fastmaske, staver ++
http://www.hekleguri.com/26231633
Hekling ja. Faktisk så ille at man kanskje skulle begynt med strikkingMen det var hekling du sliter med? Hjernen min krølle idag
Har jo det jeg også, men det går litt fortJeg har brukt mye YouTube og nett for å lære hekling . Helt utrolig hva en kan lære inn på der![]()
Jeg trykte på pause for hver maske så og si i starten , og spolte masse tilbake. Så plutselig var koden knekt , og jeg skjønner ikke lengre hvorfor det var så vanskeligHar jo det jeg også, men det går litt fort![]()
Jeg finner bare noe jeg syns er fint. Som de hekle lyktene feks. Men de ser litt mer komplisert ut på papiret. Men kan du løsmasker, stav og halv stav og fastmasker så er det utrolig hvor mye du kan lageHvordan skal man kunne være det når man ikke kan hekle en gang liksom? Skulle tro de brant litt mer for sånt og vært positiv for de som vil lære deg det.
Hihi.. samme var det her helt tilbjeg ble gravidHekling ja. Faktisk så ille at man kanskje skulle begynt med strikkingsom jeg heller ikke kan. Annet enn det man lærte på skolen liksom.
Ja, vanskelig å finne rett tidspunkt
Ikke funnet det her enda
Nei, ikke lenge til han er ett år nå nei![]()
Strikking er jeg grønn påHekling ja. Faktisk så ille at man kanskje skulle begynt med strikkingsom jeg heller ikke kan. Annet enn det man lærte på skolen liksom.
Veldig mye fint, har funnet meg en ynglingsside nå med masse gratise oppskrifter. http://www.ravelry.com/tour/getting-startedTror jeg har sett på hver eneste heklesidejeg er bare så veldig IKKE praktisk anlagt! Men når jeg ser hvor mye fint det er, så får man veldig lyst til å kunne det.
HihiJeg trykte på pause for hver maske så og si i starten , og spolte masse tilbake. Så plutselig var koden knekt , og jeg skjønner ikke lengre hvorfor det var så vanskelig![]()
Samme herJeg trykte på pause for hver maske så og si i starten , og spolte masse tilbake. Så plutselig var koden knekt , og jeg skjønner ikke lengre hvorfor det var så vanskelig![]()
Øh? HahaJeg finner bare noe jeg syns er fint. Som de hekle lyktene feks. Men de ser litt mer komplisert ut på papiret. Men kan du løsmasker, stav og halv stav og fastmasker så er det utrolig hvor mye du kan lage![]()