Har du fått gjort noe fornuftig?Egentlig litt kjedelig her når de de som skriver stort sett er et stykke bak...haha
Får vel gjøre noe fornuftig mens jeg venter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått gjort noe fornuftig?Egentlig litt kjedelig her når de de som skriver stort sett er et stykke bak...haha
Får vel gjøre noe fornuftig mens jeg venter![]()
Savner deg å!Åh, som jeg savner dere!!
Har du fått gjort noe fornuftig?![]()
Den skjønner jegJeg hang 8000 bak, ikke snakk om jeg jeg prøver å ta igjen det! Fikk ikke vært så mmye på i går, kan man si. Fått ny pris på kjøkken!
Takk for oppdateringNy oppdateringVis vedlegget 82147Vis vedlegget 82148Vis vedlegget 82149Vis vedlegget 82150
Sent from my iPhone using BV Forum
Viktigste er å holde seg på topp 30 ut mndJaja, så lenge vi ikke faller langt får det heller være![]()
Ja, vanskelig å finne rett tidspunktJada,vi har snakket mye om det. Han vettu" vi må vente på det rette tidspunkt" bla bla bla...Når i helevete er det da liksom![]()
Han sa rundt året. det er ikke lenge til![]()
Du kan bli gravid I denJa, ikke dum. Liker den godt jeg. Kan ikke bli gravid i den dahaha
Det hørtes ikke bra utFerdig med kjøkkenet nå, så da er det bare å starte på neste rom
Blir svimmel av å bøye meg![]()
Hvordan går det med guttene dine? Fortsatt syke?God formiddag![]()
Viktigste er å holde seg på topp 30 ut mnd![]()
Så flink du erBare gulvet igjen nå![]()
Ja, jeg har kommet over så det er ikke noe problemOG kommer over 1200 vel?men det er du kanskje?
![]()
Det hørtes ikke bra utkanskje ta deg en pause i stedet du
![]()
Her skal ingen falle langt, så det så!!Jaja, så lenge vi ikke faller langt får det heller være![]()
Så flink du har værtJada, har vasket kjøkkenet og satt på en vaskemaskin
Og funmet frem en kvittering så vi kan levere tilbake et avløpsrørhehe
Du da?
Så braLiten pause nå![]()
Så flink du erher sliter jeg fryktelig med at jenta har dratt utover alt som var klart til å ta med til ny-huset på rommet sitt...
blir så irritert for hun skjønner det heller ikke
![]()
Dere hadde snakket mye på en timeher har jeg lagt sammen klær og laget frokost
![]()