Molly
Med lille spira i magen <3
Åh så teit! :/Her er fargen
får ikke lastet inn blider fra paden av en eller annen grunnmå prøve å få til noe når kjøkkenet er delvis ferdig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så teit! :/Her er fargen
får ikke lastet inn blider fra paden av en eller annen grunnmå prøve å få til noe når kjøkkenet er delvis ferdig
![]()
Skal prøve det! Har lagt ut bilder tidligere nemlig.. Men den vil ikke nå![]()
JA. Det er Tirsdag i dagHvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det mandag? -neeeeei! Er det tirsdag?
Prøv igjenSkal prøve det! Har lagt ut bilder tidligere nemlig.. Men den vil ikke nå![]()
Skjønner hva du mener, men jeg har aldri opplevd at noen har skrevet i skravletråden her uten å bli svart eller uten at dem får oppfølgingsspørsmål, så det lover jo godt at dem blir tatt godt i mot hvertfall. Oppfordrer du nye brukere til å få seg nick? Veldig vanskelig å skille dem fra hverandre med alle disse bokstaver og tall nickene...Flott med skravling jenter![]()
Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen![]()
Synes du? Tusen takk! Første jeg har lagd. Uten oppskrift... Vet om noen forandringer til neste gang, men den er finere på.Så fin![]()
Jaaaa det er detHvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det mandag? -neeeeei! Er det tirsdag?
Flott med skravling jenter![]()
Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen![]()
Jeg også faktisk! Til helgen blir det bursdag før hulerboermannen. Da kommer farmoren, pappa'n, stemor, broren, begge søstrene og de tre ungene til søstrene. En på 2,5 år en på 4,5 år og en på 4. Alle gutter, så frøkna får kjørt seg da!Hoho ikke jeg heller! Føler meg nesten mer utslitt etter en helg jeg![]()
Hehe, jaOnsdag i morgen trodde jeg?
Jeg blir gæærn.. Paden har ikke lyst, får høre med mannebeinet etterpåPrøv igjen![]()
Godt poeng. Kanskje ikke nå om dagen er en god fasit på det vanlige normale?Du sier noe der.Men jeg føler meg sliten alle dagene nå for tiden!
Nei igrunnen ikke!Godt poeng. Kanskje ikke nå om dagen er en god fasit på det vanlige normale?
Det skjønner jegJeg blir gæærn.. Paden har ikke lyst, får høre med mannebeinet etterpå![]()
Ja, virkelig!Som sagt, det forrige år tusen xD bokstavelig talt xD
Prøver så godt jeg kan nå daDu må bare skravle![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt iorden. Tv'n er ikke på.Ikke se på nrk3! !!
Prøver så godt jeg kan nå da![]()
Ikke se på nrk3! !!