Skravletråd :)

Her er fargen :)

får ikke lastet inn blider fra paden av en eller annen grunn o_O må prøve å få til noe når kjøkkenet er delvis ferdig :D
Åh så teit! :/

Flott med skravling jenter :)

Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen ;)
Skjønner hva du mener, men jeg har aldri opplevd at noen har skrevet i skravletråden her uten å bli svart eller uten at dem får oppfølgingsspørsmål, så det lover jo godt at dem blir tatt godt i mot hvertfall. Oppfordrer du nye brukere til å få seg nick? Veldig vanskelig å skille dem fra hverandre med alle disse bokstaver og tall nickene...

Last edited:
Flott med skravling jenter :)

Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen ;)

Eg begynte å skravle her 1 eller 2 oktober. Og eg e blitt tatt veldig godt i mot her hvertfall. Og eg skal hvertfall gjøre mitt for å ta i mot nye som kommer :) bare koselig å skravle med flere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hoho ikke jeg heller! Føler meg nesten mer utslitt etter en helg jeg :P
Jeg også faktisk! Til helgen blir det bursdag før hulerboermannen. Da kommer farmoren, pappa'n, stemor, broren, begge søstrene og de tre ungene til søstrene. En på 2,5 år en på 4,5 år og en på 4. Alle gutter, så frøkna får kjørt seg da!

Godt poeng. Kanskje ikke nå om dagen er en god fasit på det vanlige normale?
Nei igrunnen ikke! :P Men jeg må lytte til kroppen merker jeg. Får høre med legen neste time, om hva jeg bør gjøre videre.

7 min siden sist innlegg? Ka skjer her jenter? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp