Skravletråd :)

Off :( heldig ho har som har ei søster som kan komme å trøste :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hun har flyttet inn hit for noen dager nå. Verdens beste lillesøster så må jo stille opp ;)

Ja. Nei. Jo. Sov lenge i dag og gikk til fysio på trening. Ned til expert for å levere klage for svigerfar. Innom jobben til svigermor en liten tur etter med eldstejenta. Og ble da invitert på middag og kake etter jobben. Eldste ble med hu og jeg henta minsta. Middag og kake hos svigermor forså å slappe av med lek og snakk. Handle litt på vei hjem. Nå spiser minsta litt mens eldste gikk til ei venninne. Snart legge minsta. Og er litt i tvil om jeg slukner også da :p
Haha...hektisk dag:p

Ble ikke skikkelig mye kjærestekveld... Nå er vi nerder på hver vår kant og skal visst være det en times tid.
Åh hehe det var den kjærestekvelden. Skal dere gjøre noe etterpå da? :)

Full pakket dag på meg i dag. Driver å rydder ut av badet. Synes badet er lite, men gud hvor mye rart man får plass til. Og vi har bare bodd her i 3 år. Men til poenget som jeg ville dele... fant et smykkeskrin. I skrinet lå det en ring. En sånn der humør ring. Hvis noen husker sikkert fra forrige år tusen xD

Tok den på... og gjett hva.. jeg er veldig, veldig glad. Det er humøret mitt i følge ringen.. enda jeg tømmer bad og er sliten. Så er jeg veldig glad. Tihi.. bare var litt morsomt. Siden det stemte.
Hihi, så utrolig morsomt. Var vel på 90 tallet dette var så kult! :D

Back
Topp