Jøss...har folk tatt fri idag??Hva skjer? Har dere skravla lite i dag?
Nå står kaka i ovnen og jeg har vært og handletutslitt
Også er det ikke 100 innlegg engang? Hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss...har folk tatt fri idag??Hva skjer? Har dere skravla lite i dag?
Nå står kaka i ovnen og jeg har vært og handletutslitt
Også er det ikke 100 innlegg engang? Hehe![]()
Takk ^^ da må du legge ut bildeÅååh så søtska lage i blå en dag jeg og
![]()
Kos deg med malingKos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Tror du har vært flink selv ogsåJeg takker svigeronkel og svigerfar
Og ikke minst den flinke mannen min![]()
Kos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Bæverdalen heter det(Nordmøre) oppå et fjell ^^ er svigers si hytteHvor har dere hytte??![]()
Kjekt med litt påminnelseSkal være en sånn kjiping som kommer med påminnelser jeg, så vi holder orden her inne![]()
Sikkert mange, inkludert meg selv, som har godt av å bli påminnet forumreglene innimellom ?
http://forum.babyverden.no/help/terms
Jøss...har folk tatt fri idag??![]()
Synes svaret ditt var saklig jegTusen takk!![]()
Eller god kveldHaha og nå er det god ettermiddag![]()
Kan du ikke legge ut bilde av de daSå klartKjøpte de i USA (Arkansas)
Haha...det er lenge borte, jaDu veit du ikkje har vore innom skravletråden på ei stund når det er 5853 uleste innlegg...
Det trur jeg på ^^ alltid godt med en dupp når man er sliten og trøttDet gjør de helt sikkert! Jeg tok meg en dupp på sofaen jeg! Deilig.
Det er så deilig å få nye tingEkko på et tomt bad!. Kribler i magen! Har ventet så lenge på nytt bad. Endelig blir det å skje noe.. håper vi har valgt rett nå
Haha...nei, det er desverre strenge regler på detNår dere tar ifra noen det de smugler, får dere noe av utbytte da?jeg ville ha tatt ifra mange godteri som jeg kunne tatt med meg hjem
mohahha
Skjønte det, for nå var jeg plutselig bare 3 timer bak5 timer er mye, men idag har det faktisk vært litt rolig her![]()
Hørtes koselig utVet ikke enda. Hulerboermannen skal støvsuge og vaske gulv hvertfall. Mulig vi skal ha kjærestekveld. Vi får se...
Hehe...lykke til med lesingen1016 innlegg siden i går.. jaja
Kos deg med deNå må jeg faktisk hente gærningene! Snakkes senere![]()
Jeg er ledig til å skravle med deg om du er her?Skulle hun noe i kveld? Trodde hun skulle skravle med oss jeg![]()