Så flinke alle erNy oppdatering![]()
Vis vedlegget 81913Vis vedlegget 81914Vis vedlegget 81915Vis vedlegget 81916
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke alle erNy oppdatering![]()
Vis vedlegget 81913Vis vedlegget 81914Vis vedlegget 81915Vis vedlegget 81916
Dette var snakk om fredag. Han har faktisk bursdag på fredag, men drar bort for å være nerdSkulle ikke dere ha kjærestekveld da?
Hun har flyttet inn hit for noen dager nå. Verdens beste lillesøster så må jo stille oppOffheldig ho har som har ei søster som kan komme å trøste
Det vil jeg troKommer du å skravler igjen etterpå da?
Folk er er ikke skravlete i dag...Hva skjer?? Jeg har de 6 siste innleggene!
Det er jo oppdatering om 20 min også!
Ikke.. MohahahHehe...lykke til med lesingen
Eller ikke....![]()
Nei tror folk har tatt seg en velfortjent pauseFolk er er ikke skravlete i dag...
Haha...hektisk dagJa. Nei. Jo. Sov lenge i dag og gikk til fysio på trening. Ned til expert for å levere klage for svigerfar. Innom jobben til svigermor en liten tur etter med eldstejenta. Og ble da invitert på middag og kake etter jobben. Eldste ble med hu og jeg henta minsta. Middag og kake hos svigermor forså å slappe av med lek og snakk. Handle litt på vei hjem. Nå spiser minsta litt mens eldste gikk til ei venninne. Snart legge minsta. Og er litt i tvil om jeg slukner også da![]()
Det hørtes fantastisk utEkko på et tomt bad!. Kribler i magen! Har ventet så lenge på nytt bad. Endelig blir det å skje noe.. håper vi har valgt rett nå
Åh hehe det var den kjærestekvelden. Skal dere gjøre noe etterpå da?Ble ikke skikkelig mye kjærestekveld... Nå er vi nerder på hver vår kant og skal visst være det en times tid.
Så spennendeEkko på et tomt bad!. Kribler i magen! Har ventet så lenge på nytt bad. Endelig blir det å skje noe.. håper vi har valgt rett nå
Er det ikke herlig?Jøss...har folk tatt fri idag??![]()
Hihi, så utrolig morsomt. Var vel på 90 tallet dette var så kult!Full pakket dag på meg i dag. Driver å rydder ut av badet. Synes badet er lite, men gud hvor mye rart man får plass til. Og vi har bare bodd her i 3 år. Men til poenget som jeg ville dele... fant et smykkeskrin. I skrinet lå det en ring. En sånn der humør ring. Hvis noen husker sikkert fra forrige år tusen xD
Tok den på... og gjett hva.. jeg er veldig, veldig glad. Det er humøret mitt i følge ringen.. enda jeg tømmer bad og er sliten. Så er jeg veldig glad. Tihi.. bare var litt morsomt. Siden det stemte.
Hvilken plass ligger du på nå? Jeg tror jeg ligger på 10ene. Trives godt der jegKanskje jeg kan få tilbake 4. plassen min...
Så koselig daBæverdalen heter det(Nordmøre) oppå et fjell ^^ er svigers si hytte
Kan jeg se bildeJeg har også lagd uglelue. Den er kjempefin![]()
Dyktig du er, Liisjja. Min ser litt anderledes ut. Din sover, ikke min
Koselig å se degEg e her no hvertfall
Så flott daJadaHun skal bo her noen dager nå
![]()