Skravletråd :)

Da er det lenge siden ja ;)
Og i dag har det faktisk vært veldig rolig ;) hihi

Alt bra med deg? :D
Alt er veldig bra ja:-) har berre hatt ein del å gjere utanom BV:-) og så stakk eg jo ut igjen i sta etter eg skreiv. Så heng jo allereie tre timar bak igjen:p men dei hoppar eg glatt over:p

Venter på Bring som skal levere kjøkken.. Er så morsomt å vente på noe som kommer "mellom 9-15" :rolleyes: er nok sikkert rett rundt hjørnet, gleder meg til å begynne å skruuuu! :happy093

Åhhh. Da e så kjedelig å vente hele dagen. Lykke til med skruingen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillesøss ringte gråtende og lurte på om jeg kunne komme (hun er 13, har autisme/asperger og hadde kranglet med pappa) så da forsvinner jeg en stund. Happy skravling folkens ;)

Off :( heldig ho har som har ei søster som kan komme å trøste :)

Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?

Høres jo veldig koselig ut da :)
Gir deg et 100% svar når jeg er kommet hjem fra kurs ca 2130, men foreløpig så kommer jeg gjerne :D

Jeg skal få beskjed når elfa kommer på tilbud. Jeg skal handle for rundt 100.000 der, så han skulle jukse og fortelle meg i forkant at det kommer tilbud på det.

Så bra. Snillt av han da :D

Ekko på et tomt bad!. Kribler i magen! Har ventet så lenge på nytt bad. Endelig blir det å skje noe.. håper vi har valgt rett nå

Back
Topp