Vet ikkeDet er veldig godt. De som er best er med cottage cheese, men det liker hun kanskje ikke?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikkeDet er veldig godt. De som er best er med cottage cheese, men det liker hun kanskje ikke?![]()
HeheVeldig pliktoppfyllende og allefall.. kan hun legge til på cv'n.. bv skravllegruppe toppliste oppdaterer...
Klarte du å rive deg løs??![]()
Uff da...ta deg av lillesøster duLillesøss ringte gråtende og lurte på om jeg kunne komme (hun er 13, har autisme/asperger og hadde kranglet med pappa) så da forsvinner jeg en stund. Happy skravling folkens![]()
God dag damer![]()
Skjer det noe spennende i dag?
Alt er veldig bra jaDa er det lenge siden ja
Og i dag har det faktisk vært veldig rolighihi
Alt bra med deg?![]()
Venter på Bring som skal levere kjøkken.. Er så morsomt å vente på noe som kommer "mellom 9-15"er nok sikkert rett rundt hjørnet, gleder meg til å begynne å skruuuu!
![]()
Hehe...kjenner til detDagene flyr. Som om det har fått sitt private lille flyvende teppe...
Lillesøss ringte gråtende og lurte på om jeg kunne komme (hun er 13, har autisme/asperger og hadde kranglet med pappa) så da forsvinner jeg en stund. Happy skravling folkens![]()
Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?
Vært ferdig lengeSnart ferdig nå da![]()
Håper du får en fin vaktSnart på tide å dra på jobb![]()
Jeg skal få beskjed når elfa kommer på tilbud. Jeg skal handle for rundt 100.000 der, så han skulle jukse og fortelle meg i forkant at det kommer tilbud på det.
Må si det har vært godt å ikke bruke hele dagen her![]()
Jeg skjønner ikke at det er mulig å bruke hele dagen her![]()
Snart på tide å dra på jobb![]()
Takk for detÅåå den var søt! !!
Haha jeg ogsåHva er det? Jeg bare later som at jeg har det jeg![]()