Skravletråd :)

Lillesøss ringte gråtende og lurte på om jeg kunne komme (hun er 13, har autisme/asperger og hadde kranglet med pappa) så da forsvinner jeg en stund. Happy skravling folkens ;)

Håper det ordner seg ;)

Spennende :)
Gi en oppdatering på hva du finner ut da. Trenger noen skyvedører selv :D
Jeg skal få beskjed når elfa kommer på tilbud. Jeg skal handle for rundt 100.000 der, så han skulle jukse og fortelle meg i forkant at det kommer tilbud på det.

Det har jeg! Du også?
Kunne vært bedre. Ungen nekter visst og sove i barnehagen og vi har en unge som er typisk "søvn avler søvn unge. Så når hun sover lite på dagen, da sover hun ikke på kvelden eller natta heller. I dag har jeg tatt en prat med dem og plutselig fikk dem til å legge henne på morgningen likevel. Funker med noen mammatriks. Håper derfor på en bedre natt i natt, siden hun da sover to ganger i dag.

Det har jeg! Du også?
Kunne vært bedre. Ungen nekter visst og sove i barnehagen og vi har en unge som er typisk "søvn avler søvn unge. Så når hun sover lite på dagen, da sover hun ikke på kvelden eller natta heller. I dag har jeg tatt en prat med dem og plutselig fikk dem til å legge henne på morgningen likevel. Funker med noen mammatriks. Håper derfor på en bedre natt i natt, siden hun da sover to ganger i dag.

Det skjønner jeg godt.
Vi har nytt kjøkken selv,eller har hatt det en stund nå da. Men det måtte bare byttes.

Du er i relativt god form da eller? Siden du kan montere kjøkken tenker jeg...
Flyttekara er her nå og sliter seg opp trappene, de kom fra en annen blokk hvor de hadde bært opp i 3.et, samme som her.. Hoho, god trening! Håper Bring betaler de godt for å si det sånn :oops:
Formen min er veldig bra, men jeg har slitt med tidlige og kraftige kynnere, samt blødninger. Jeg er derfor helt sykemeldt ut neste uke, har en veldig fysisk jobb..

Men alt annet er tipp topp :D

Back
Topp