Skravletråd :)

Kos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrke :rolleyes: bare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..:smiley-angry017
Lykke til! Blir sikkert bra:)

Ja er vel det , formen er svimmel , tungpustet og kvalm :( pluss jeg ser litt stjerner innimellom . Ellers er den bra :)

Hørtes ikke noe godt ut det der:(
Får du noe for det da? Eller må du bare la det være? :o

Kos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrke :rolleyes: bare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..:smiley-angry017

Sender litt styrke fra østfold ;)

Hvordan har du hatt det i dag da? :)
Joda... Pakka bokhylla i stua og sortering og kasting på rommet til Ronja. Har igjen klærne hennes så kan det egentlig bare flyttes. Mener jeg da... Regner med gubben er uenig, men da får han gjøre det selv.
Du da?

Hva skjer? Har dere skravla lite i dag? ;)

Nå står kaka i ovnen og jeg har vært og handlet :) utslitt :oops:
Også er det ikke 100 innlegg engang? Hehe :p

Nei, har vært dårlig med skravling. Eg har styrp på å ommøblert rommet mitt. Og kasta mye som eg ikke gidder ha lenger. :) derfor e det blitt lite skravling her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda... Pakka bokhylla i stua og sortering og kasting på rommet til Ronja. Har igjen klærne hennes så kan det egentlig bare flyttes. Mener jeg da... Regner med gubben er uenig, men da får han gjøre det selv.
Du da?

Da har du jo fått gjort litt da;)

Jeg har fått handlet litt og har nå krydderkake i ovnen :D
Også har jeg strikket litt på en tøffel ;) hehe

Føler meg helt utslitt nå da, så får prøve å slappe av litt før jeg må lage middag vel :)

Nei, har vært dårlig med skravling. Eg har styrp på å ommøblert rommet mitt. Og kasta mye som eg ikke gidder ha lenger. :) derfor e det blitt lite skravling her :)

Deilig med en skikkelig opprydding innimellom da :)
Ble du fornøyd?

Da har du jo fått gjort litt da;)

Jeg har fått handlet litt og har nå krydderkake i ovnen :D
Også har jeg strikket litt på en tøffel ;) hehe

Føler meg helt utslitt nå da, så får prøve å slappe av litt før jeg må lage middag vel :)
Uff stakkars... Det er slitsomt å være sykemeldt. Men du har jo fått gjort litt.
Skal ha til middag da? Lurer litt på nachos her jeg. Gubben blir sein fra jobb, så da er det greit med noe jeg og snuppa er glad i :p

Skal være en sånn kjiping som kommer med påminnelser jeg, så vi holder orden her inne :) ;)

Sikkert mange, inkludert meg selv, som har godt av å bli påminnet forumreglene innimellom ? :D

http://forum.babyverden.no/help/terms

Deilig med en skikkelig opprydding innimellom da :)
Ble du fornøyd?

Nja. Fikk større gulvplass å gå på. Flytta senga inn til veggen og fjerna nattbordet. Så da blei det jo greit. Må ha meg et nytt nattbord som e litt finere enn det eg hadde fra før :p

Uff stakkars... Det er slitsomt å være sykemeldt. Men du har jo fått gjort litt.
Skal ha til middag da? Lurer litt på nachos her jeg. Gubben blir sein fra jobb, så da er det greit med noe jeg og snuppa er glad i :p

Må benytte sjansen da ja ;)
Hørtes veldig godt ut da :D
Har tatt opp kjøttsaus fra fryseren, så blir vel noe pastagryte her :)

Back
Topp