ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Lykke tilKos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilKos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Lykke til! Blir sikkert braKos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Ja er vel det , formen er svimmel , tungpustet og kvalmpluss jeg ser litt stjerner innimellom . Ellers er den bra
![]()
Kos dere med skravlings! Neste timen skal jeg male kjøkken.. Gi meg styrkebare 3 strøk igjen.. Og montering av kjøkken..
![]()
Ikke santJa, slipper å slite i flere timer for å ta igjen restenhehe
Koselig med litt rolige dager og![]()
Nå har han vært vekke i 5 uker caSå deilig da
Har han vært lenge borte?
Joda... Pakka bokhylla i stua og sortering og kasting på rommet til Ronja. Har igjen klærne hennes så kan det egentlig bare flyttes. Mener jeg da... Regner med gubben er uenig, men da får han gjøre det selv.Hvordan har du hatt det i dag da?![]()
Ikke santjeg gidder aldri å lese igjennom side etter side jeg da
![]()
Nei er slitsomt, men ikke så mye å gjøre med det. Ta det med ro og slappe avHørtes ikke noe godt ut det der
Får du noe for det da? Eller må du bare la det være?![]()
Hva skjer? Har dere skravla lite i dag?
Nå står kaka i ovnen og jeg har vært og handletutslitt
Også er det ikke 100 innlegg engang? Hehe![]()
Huff da, det er veeeldig lengeNå har han vært vekke i 5 uker ca![]()
Vel vel, ligger ikke så bra ann lenger...Godt du ligger bra an da![]()
Joda... Pakka bokhylla i stua og sortering og kasting på rommet til Ronja. Har igjen klærne hennes så kan det egentlig bare flyttes. Mener jeg da... Regner med gubben er uenig, men da får han gjøre det selv.
Du da?
Nei, har vært dårlig med skravling. Eg har styrp på å ommøblert rommet mitt. Og kasta mye som eg ikke gidder ha lenger.derfor e det blitt lite skravling her
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff stakkars... Det er slitsomt å være sykemeldt. Men du har jo fått gjort litt.Da har du jo fått gjort litt da
Jeg har fått handlet litt og har nå krydderkake i ovnen
Også har jeg strikket litt på en tøffelhehe
Føler meg helt utslitt nå da, så får prøve å slappe av litt før jeg må lage middag vel![]()
Vel vel, ligger ikke så bra ann lenger...
Deilig med en skikkelig opprydding innimellom da
Ble du fornøyd?
Uff stakkars... Det er slitsomt å være sykemeldt. Men du har jo fått gjort litt.
Skal ha til middag da? Lurer litt på nachos her jeg. Gubben blir sein fra jobb, så da er det greit med noe jeg og snuppa er glad i![]()
Fysj så kjip du erSkal være en sånn kjiping som kommer med påminnelser jeg, så vi holder orden her inne![]()
Sikkert mange, inkludert meg selv, som har godt av å bli påminnet forumreglene innimellom ?
http://forum.babyverden.no/help/terms