OiVar visst ikke bare du som klatret forbi... Sist jeg tittet hadde jeg falt fire plasser!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OiVar visst ikke bare du som klatret forbi... Sist jeg tittet hadde jeg falt fire plasser!![]()
Hehe vært lite på her idag jeg også, var ganske godtMå si det har vært godt å ikke bruke hele dagen her![]()
Når dere tar ifra noen det de smugler, får dere noe av utbytte da?Hehe...ser mye rart, ja![]()
5 timer er mye, men idag har det faktisk vært litt rolig herKlager ikke nå, for ligger 5 timer etter![]()
Ha en fin kveld på jobb!Snart på tide å dra på jobb![]()
Når dere tar ifra noen det de smugler, får dere noe av utbytte da?jeg ville ha tatt ifra mange godteri som jeg kunne tatt med meg hjem
mohahha
Flink du erHar ikke glemt oppdateringen altså. Her kommer denVis vedlegget 81868Vis vedlegget 81869Vis vedlegget 81870Vis vedlegget 81871
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå kan du svinge degDa e heilt sant. For no har det nesten ikkje vært passasje der.
Og no e det blitt så stor plassVis vedlegget 81878
Sent from my iPhone using BV Forum
Du veit du ikkje har vore innom skravletråden på ei stund når det er 5853 uleste innlegg...
HihiHehe vært lite på her idag jeg også, var ganske godt![]()
Vet ikke enda. Hulerboermannen skal støvsuge og vaske gulv hvertfall. Mulig vi skal ha kjærestekveld. Vi får se...For topp 30 så gjør du vel det?
Hva skal du til med i kveld da?
Bare flott at du får brukt noe av det. Jeg har jo fått dem selv, tilfelle jeg fikk guttSå bra, sier igjen tusen takk for klærnegleder meg sånn til de kan brukes!
Vet ikke enda. Hulerboermannen skal støvsuge og vaske gulv hvertfall. Mulig vi skal ha kjærestekveld. Vi får se...
Sånn er det med de som viser dem er keen på å legge igjen myyyye pengerDet er snilt da![]()
Nei, det er farlig i disse dagerOidu må ikke ha et liv utenom bv vettu
![]()
Han jobber i oljen, i utlandet . Så da blir det sånnHøres utrolig kjipt ut. Hva jobber han med?
Har du ikke? Ikke på mc donalds engang?Aldri smakt det jeg![]()
![]()
Fint gulvIkke mmye å ta bilder av enda. Må nok ha gulv fra pergo istedet for alloc... Da blir det detteVis vedlegget 81881