Skravletråd :)

Vedlegg

• 1412664802962.jpg
    1412664802962.jpg
    61,2 KB · Visninger: 6
Bare lo og var glad det var sjokolade og ikke en annen mann jeg hadde drømt opp :P Jeg drømmer sære ting hele tiden og prater om de i søvne så han er vel vant med det :P

Haha, han har det siklert ganske gøy innimellom ;)

Rett etter jeg ble gravid, så drømte jeg at jeg var gravid men babyen var ikke magen men i vasken på vaskerommet :p navlestrengen gikk ned i sluket.. Den drømmen var sær :p

Hahaha :D :D var det før du fant det ut?

Jeg drømte forrige uke at jeg var gravid og ungen var på vei ut mens det var action film ellers i rommet. På et hotellrom...haha

Hadde ikke noen mage da, og jeg lå å fulgte med på alt annet som skjedde.
Har jo aldri erfart smertene e.l. så kan jo ikke drømme det da.. :D

Nei, i natt va eg faktisk film stjerna. Har hatt et film crew med meg i heila natt. :p slitsomme greier :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så du har ikke lyst å bli berømt med andre ord? :p

Hahaha :D :D var det før du fant det ut?

Jeg drømte forrige uke at jeg var gravid og ungen var på vei ut mens det var action film ellers i rommet. På et hotellrom...haha

Hadde ikke noen mage da, og jeg lå å fulgte med på alt annet som skjedde.
Har jo aldri erfart smertene e.l. så kan jo ikke drømme det da.. :D
Viste det da ja :p

Oi såppas :p haha! Nei har ikke erfart smertene jeg heller, så de gangene jeg har født så hopper drømmen min over fødselen, sitter der plutselig med en baby :p

Deeer tok jeg dere :D haha
Tok sin tid ;)

Hehe.
Får han deg i seng igjen da?
Nei, jeg går som regel og gjør noe merkelig (som å åpne alle skapdører og skuffer på kjøkkenet eller tømme hele klesskapet) også går jeg å legger meg en annen plass. Jeg er visst umulig å vekke. Våkner på sofaen, på kjøkkengulvet, i badekaret osv :P

Back
Topp