Skravletråd :)

Er NK så gjør det meste. Bestille varer, pakker ut, mottak, utstillinger, ny kampanje, annonsering...
Det viktigste er likevel produktkunnskap. Der er det mange som ikke rekker helt opp. Vi har mange kjente klokkemerker med forskjellige egenskaper.
Det er så mye. Høres så simpelt ut å jobbe i butikk, men det er faktisk ikke bare bare å argumentere ett salg på 20 000 til noen :) spesielt når vi har varer til 79 kr også :p

Skjønner den :D
Derfor jeg skrev "bare" ;) hehe

Er nok mye å sette seg inn i der ja.
Selging er ikke min sterke side akkurat, så jeg må trene meg litt om jeg skal starte selv :D
Men heldigvis er det litt sært yrke jeg har da, så det er ikke kjempevanskelig der ;) ikke veldig mange konkurrenter :D

Så bra, jeg ble rygget ned av en lastebil for noen dager siden i drømmen min :p

Stemmer det, det nevnte du jo ;)
Har litt sære drømmer alle sammen her tror jeg :p

Hehe. Nei, bare våkner å føler eg må gjør det :p så legger eg den ut. Og kan sove videre :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Avhengig da...:p
Drømmer du om den? Hihi

Må spise frokost og lufte hund, så er ikke sikkert jeg får inn så mange :p
Må selv ut entur. Går fort noen timer. Har snart 100 innlegg idag, mye for meg før kl 9 liksom.

Stemmer det, det nevnte du jo ;)
Har litt sære drømmer alle sammen her tror jeg :p
Rett etter jeg ble gravid, så drømte jeg at jeg var gravid men babyen var ikke magen men i vasken på vaskerommet :p navlestrengen gikk ned i sluket.. Den drømmen var sær :p

Ikke jeg heller egentlig men når det er over 200 innlegg gidder jeg ikke når det skravles i et høyt tempo i tillegg :p da kommer jeg aldri i mål

Er bare 13 min bak nå...dere skravler greit på morgenen også :D haha

Det skal du nok:p
Burde du ikke heller drenere litt...:p

Skulle ha trillet pukk, men formen har ikke lyst til det.
Er bare en vegg igjen å fylle nå, så er vi ferdige. Men den må fylles for hånd :o

Back
Topp