Trur du må være snillere da jaKanskje hun slipper meg forbi om jeg er litt snill?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur du må være snillere da jaKanskje hun slipper meg forbi om jeg er litt snill?![]()
Jepp jeg harFlere med skeivt bord?![]()
HahaJepp jeg har![]()
Er NK så gjør det meste. Bestille varer, pakker ut, mottak, utstillinger, ny kampanje, annonsering...
Det viktigste er likevel produktkunnskap. Der er det mange som ikke rekker helt opp. Vi har mange kjente klokkemerker med forskjellige egenskaper.
Det er så mye. Høres så simpelt ut å jobbe i butikk, men det er faktisk ikke bare bare å argumentere ett salg på 20 000 til noenspesielt når vi har varer til 79 kr også
![]()
Haharara!
Skal straks ha pause. Må levere i bhg, spise frokost osv.Mitt krav er å ta igjen degmen det går jo ikke når du skal skravle hele tia!!
![]()
Så bra, jeg ble rygget ned av en lastebil for noen dager siden i drømmen min![]()
Må spise frokost og lufte hund, så er ikke sikkert jeg får inn så mangeSkal straks ha pause. Må levere i bhg, spise frokost osv.
Jepp.. Slik er det i Ålesund![]()
Hehe. Nei, bare våkner å føler eg må gjør detså legger eg den ut. Og kan sove videre
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Må selv ut entur. Går fort noen timer. Har snart 100 innlegg idag, mye for meg før kl 9 liksom.Må spise frokost og lufte hund, så er ikke sikkert jeg får inn så mange![]()
Rett etter jeg ble gravid, så drømte jeg at jeg var gravid men babyen var ikke magen men i vasken på vaskerommetStemmer det, det nevnte du jo
Har litt sære drømmer alle sammen her tror jeg![]()
Ikke jeg heller egentlig men når det er over 200 innlegg gidder jeg ikke når det skravles i et høyt tempo i tilleggda kommer jeg aldri i mål
Avhengig da...
Drømmer du om den? Hihi
Har ikke særlig lyst å flytteDu får flytte til østfold
Vet ikke hvordan de er her da...![]()
Det skal du nok
Burde du ikke heller drenere litt...![]()
Da kunnet jeg ha skrevet en bok inn her![]()
Hihi for en drømNei, i natt va eg faktisk film stjerna. Har hatt et film crew med meg i heila natt.slitsomme greier
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum