HahaDet er bare å ha på seg skoene å gå ut døren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaDet er bare å ha på seg skoene å gå ut døren![]()
Greit å få bytta på det. Vi har veldig lyst på hund. Har igrunnen snakka om det lengeEr ikke alltid jeg orker selv om jeg har hund. Sender samboeren min noen ganger også![]()
Deilig med vofsen ved siden av![]()
Å løfte en hund er noe annet enn å rive hunden øre eller halen daJenta mi går å løfter på hunden og leker myealdri noen uheld
![]()
Skjedde med meg også for litt siden. Sendte melding til moderator, så ordna ho det!Hm...feil på profilen kanskje? Spør moderatorde fikser min for litt siden
![]()
Jeg har som mål å komme meg opp til 10ene plass innen neste oppdatering![]()
Synes du er flink! Alle har vær sinn jobb i en gruppe. Og du bidrar godt!!![]()
Hvordan gikk det til legen? Kan ikke lese gjennom 50 sider vøtt![]()
Flinka LiisjjaÅ løfte en hund er noe annet enn å rive hunden øre eller halen daer da hunden kan bli sint å bite, veldig viktig å lære barna å være forsiktig jeg mener
![]()
Kjedelig å lag middag! når sambo sender meld etter jeg har begynt å lage, at han trenger ikke middag i dag![]()
Greit å få bytta på det. Vi har veldig lyst på hund. Har igrunnen snakka om det lengeHvilken rase har dere?
Samme plan. Men ett barn da. Sitter i stampen nå. Og jeg har ikke noe vaskedame som kommer imorgenBade barn, legge barn, rydde klar til vaskedama kommer i morgen og legge meg tidlig![]()
Det var min!!Det er jo min plass![]()
Trur jeg må henge meg med på den bølgen![]()
Hm...feil på profilen kanskje? Spør moderatorde fikser min for litt siden
![]()
Jeg må også rydde å vaske litt. Ingen vaskekone som kommer her heller desverre :/Samme plan. Men ett barn da. Sitter i stampen nå. Og jeg har ikke noe vaskedame som kommer imorgen![]()
Jeg hadde samme feil som deg. At det ikke gikk an å redigere!Hadde du samme feil?
Å løfte en hund er noe annet enn å rive hunden øre eller halen daer da hunden kan bli sint å bite, veldig viktig å lære barna å være forsiktig jeg mener
![]()