Ja, det må detDet må til!![]()
Blir vel en tur på butikken, om jeg ikke sender mannen da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må detDet må til!![]()
Pleier lage ukesmeny, men ikke denne uka pga høstferie.Det e sant.middag e alltid så vanskelig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er sant, men er bare i valpetiden man må veldig ofte ut med de da. Når de er voksen trenger de ikke å gå på do mere en 2-3 ganger om dagen.
Papillon har jeg ikke så mye peil på, men vil tru de er like mye familiehund som mange andre raser. Når dere har barn fra før blir jo hunden vant med det, men veldig viktig at barna ikke får klype og rive i hunden![]()
Men kan du ikkje begynne i full jobb igjen da? For å opparbeide deg retten til foreldrepenger igjen?
Ja det trur jeg påJa, hvertfall når begge har vært syk i en mnd. Da kjenner man det godt
Syns du skal sende mannen! HohoJa, det må det
Blir vel en tur på butikken, om jeg ikke sender mannen da.
Ja, det er greit å finne ut av detJeg må det for å bekrefte eller avkrefte jaKjenner jeg blir nervøs
![]()
Hihi, kan hende alle drar ogsåSyns du skal sende mannen! Hoho![]()
Oi spennendeLykke til
![]()
![]()
Hihi du tat den nok tilbake igjenOg med det tok du plassen mingrattis!
Veldig fornøyd med Rottweilier jeg altså ^^Kunne ikke ha tenkt meg noe annet!
Skal laste ned moen filmer som vi kan se på hytten i morgen også skal jeg ser farmen med degHva er planene deres for kvelden da?
Det aner jeg ikke. Men regner med det står i papirene jeg fikk med av lillesøster. Men de ligger i mappa daOKhvilken kennel kommer hun fra?
Wow chicka wow wowSambo kommer hjem!! Så er skal vi legge inn aksjer![]()
Åååhidag har eg bare lyst å grave meg ned og grine !!! Halsbrannen gir meg ikke ett sekund pause , og det er så gale at jeg flere ganger har holdt på å kaste opp
![]()
Det aner jeg ikke. Men regner med det står i papirene jeg fikk med av lillesøster. Men de ligger i mappa daJeg er hos min storesøster nå så
![]()