ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Får høre med jordmor imorgen. Kan jo ikke spise sjokolade hver dagDet er melk i sjokolade. Vet onkelen spiser sjokolade når han får det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får høre med jordmor imorgen. Kan jo ikke spise sjokolade hver dagDet er melk i sjokolade. Vet onkelen spiser sjokolade når han får det![]()
Æsj...så kjiptHar ikke gått over til ennå hvertfallselv ikke med drugs!
Flink du er daSkummer gjennom dem, ja![]()
Får høre med jordmor imorgen. Kan jo ikke spise sjokolade hver dagselvom jeg gjerne skulle gjort det.
Jeg vetDet e helt håpløst.og etter hvert som man føler man kommer seg fremover blir det bare fler og fler sider
Sent from my iPhone using BV Forum
Ah. Da er det nok ikke samme neiOK, Trondheim her![]()
Ah. Da er det nok ikke samme neiLangt nok Østlandet når vi er i Rogaland
![]()
Har prøvd det og , og isYoghurt? Unnskyldning til å spise det![]()
Hihi...så koselig daI mine øyne så![]()
Har prøvd det og , og ismen er nesten som om den blir ennå sterkere hver gang jeg prøver å spise/drikke noe .
Dere er sååå rå600oi vi har skravlet idag
Er på veiKom kom![]()
Her står det chili con carne på komfyrenHar ikke bestemt hva jeg skal lage enda, så da er det vanskelig å begynne![]()
Så detFått hjelp![]()
Kanskje jeg får med meg denDet e du. Neste e 17.30![]()
Å nei, så dumtJeg har jo falt flere plasser joå sikkert mere etter neste oppdate!
Det tror jeg på. Et vennenpar av oss og en kompis av gubben har, de er fantastiskeSuper familie hund![]()
Ja, det gjør hun virkeligNei. Ho puster deg i ryggen no