Skravletråd :)

Er ikke alltid jeg orker selv om jeg har hund. Sender samboeren min noen ganger også :)
Greit å få bytta på det. Vi har veldig lyst på hund. Har igrunnen snakka om det lenge :) Hvilken rase har dere?

Jenta mi går å løfter på hunden og leker mye :) aldri noen uheld :)
Å løfte en hund er noe annet enn å rive hunden øre eller halen da :) er da hunden kan bli sint å bite, veldig viktig å lære barna å være forsiktig jeg mener :)

Hm...feil på profilen kanskje? Spør moderator ;) de fikser min for litt siden :D
Skjedde med meg også for litt siden. Sendte melding til moderator, så ordna ho det!

Hvordan gikk det til legen? Kan ikke lese gjennom 50 sider vøtt :p

Hvorfor ikke? Det gjør jeg :p
Fikk sykemld ut uka og beskjed om å ta jerntabletter... får se om det hjelper da :D

Å løfte en hund er noe annet enn å rive hunden øre eller halen da :) er da hunden kan bli sint å bite, veldig viktig å lære barna å være forsiktig jeg mener :)
Flinka Liisjja :) Har dere hatt voffsen mye sammen med andre barn?

Greit å få bytta på det. Vi har veldig lyst på hund. Har igrunnen snakka om det lenge :) Hvilken rase har dere?

Vi har en staffordshire bull terrier:) motivasjon til å komme seg ut i hvertfall! Hvilken rase har dere tenkt på?

Bade barn, legge barn, rydde klar til vaskedama kommer i morgen og legge meg tidlig:p
Samme plan. Men ett barn da. Sitter i stampen nå. Og jeg har ikke noe vaskedame som kommer imorgen :)

Samme plan. Men ett barn da. Sitter i stampen nå. Og jeg har ikke noe vaskedame som kommer imorgen :)
Jeg må også rydde å vaske litt. Ingen vaskekone som kommer her heller desverre :/

Back
Topp