• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Det e på hastigheten på nedlasting og utsendelse :) før når vi hadde vanlig nett hadde vi 6/6 mens no 80/80 :) så en liten oppgradering :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner det er litt forskjell da ja :)

Å ja! Hadde vært gøy :D Men kunne vi hatt puter med fjør inni? Sånne som ryker etter å ha blitt slått i trynet etter en gang? Vil gjerne oppleve det jeg .... :P
Det vil jeg å oppleve!!!! Stemmer for det altså :D

Hvor mange sider har dere på tråden? Har gjort om til dobbelt så lange sider på appen jeg. Vet ikke om det er smart eller ikke... Har ca 450 sider snart. Dere har vel 900?

Tilsammen pp hele tråden har jeg vel 1800 ca. 10 innlegg pr side..

Æsj.. Ble sulten..

Delikat !

Jeg og min søster var overtrøtte og satt på Dolly og spiste pizza... Mulig vi var ikke overtrøtte, bare en god smule fulle :P Men salsa var mensen og hvitløksdressing var sæd.... Vi trøkka det i trynet med stor glede. Tror jeg fikk ballong også :P
Hahahahhaha artig :D mannen min tåler ikke å høre om livmore engang før han mister matlysten, han er så kjedelig :p

Sett Hot Chick? Noe a'la sånn da? :P Men nei! Jeg MÅ hive meg i dusjen. Og gå å handle og hente noe papirer hos banken :P Snakkes :D
Talast! Vask deg skikkelig da :p;)

Pepperkakedeig er kjempe godt når den er rå , og pepperkaker er sykt digg når de er varme :p
Har bare lagt pepperkaker en gang, og det var i anledning 50 årsdagen til mor. Jeg og min søster laga en SVÆR overraskelsesfest for hu. Alt av koldtbord og mat var hjemmelaga av oss :D

Så bordkorta var pepperkaker forma som en penis med navn på.... :P Gud for en fin måte å bli kjent med mamma sine venner på :P

Back
Topp