Skjønner det er litt forskjell da jaDet e på hastigheten på nedlasting og utsendelsefør når vi hadde vanlig nett hadde vi 6/6 mens no 80/80
så en liten oppgradering
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er litt forskjell da jaDet e på hastigheten på nedlasting og utsendelsefør når vi hadde vanlig nett hadde vi 6/6 mens no 80/80
så en liten oppgradering
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det vil jeg å oppleve!!!! Stemmer for det altsåÅ ja! Hadde vært gøyMen kunne vi hatt puter med fjør inni? Sånne som ryker etter å ha blitt slått i trynet etter en gang? Vil gjerne oppleve det jeg ....
![]()
Hvor mange sider har dere på tråden? Har gjort om til dobbelt så lange sider på appen jeg. Vet ikke om det er smart eller ikke... Har ca 450 sider snart. Dere har vel 900?
Vet ikke hvorfor jeg ikke syntes det, men altså ferdige boller derimot , DET er godtDet er sååå godt!
OkeiJeg bor på Tiller![]()
Pepperkakedeig er kjempe godt når den er rå , og pepperkaker er sykt digg når de er varmeUff neiPepperkakedeig er jo ikke godt
Verken som rå eller ferdig
![]()
Det er veldig godtVet ikke hvorfor jeg ikke syntes det, men altså ferdige boller derimot , DET er godt![]()
OiTilsammen pp hele tråden har jeg vel 1800 ca. 10 innlegg pr side..
Boller er også godtVet ikke hvorfor jeg ikke syntes det, men altså ferdige boller derimot , DET er godt![]()
Med brunost er det enda bedreVeldig viktig.Nei. Tror jeg må lage meg ei skive med jordbærsyltetøy. Hørtes liksom godt ut
![]()
Sett Hot Chick? Noe a'la sånn da?Det vil jeg å oppleve!!!! Stemmer for det altså![]()
Hvor i Trheim er du fra da?Okei![]()
Hahahahhaha artigDelikat !
Jeg og min søster var overtrøtte og satt på Dolly og spiste pizza... Mulig vi var ikke overtrøtte, bare en god smule fulleMen salsa var mensen og hvitløksdressing var sæd.... Vi trøkka det i trynet med stor glede. Tror jeg fikk ballong også
![]()
Talast! Vask deg skikkelig daSett Hot Chick? Noe a'la sånn da?Men nei! Jeg MÅ hive meg i dusjen. Og gå å handle og hente noe papirer hos banken
Snakkes
![]()
Kos degSett Hot Chick? Noe a'la sånn da?Men nei! Jeg MÅ hive meg i dusjen. Og gå å handle og hente noe papirer hos banken
Snakkes
![]()
Jeg liker å vite altEnkelte ting tror jeg jeg bør lære meg å holde inni hodet mittHahaha. Ikke alt dere trenger vite
![]()
Har bare lagt pepperkaker en gang, og det var i anledning 50 årsdagen til mor. Jeg og min søster laga en SVÆR overraskelsesfest for hu. Alt av koldtbord og mat var hjemmelaga av ossPepperkakedeig er kjempe godt når den er rå , og pepperkaker er sykt digg når de er varme![]()
Jeg og . Må vel lage meg noe frokostÆsj.. Ble sulten..
Min mann er også mer kresen... I min familie og oppvekst kunne vi snakke om alt. Til mammas skrekkHahahahhaha artigmannen min tåler ikke å høre om livmore engang før han mister matlysten, han er så kjedelig
![]()