Det er så utrolig godtFerske boller med brunost![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så utrolig godtFerske boller med brunost![]()
Det er en av grunnene til jeg ikke har spist ennå . Halsbrannen er intens ! Gleder meg sykt til å få kroppen kun for meg selv igjenÅ nå fikk jeg halsbrann, hahablir så deilig å få tilbake kroppen!
Min mann er også mer kresen... I min familie og oppvekst kunne vi snakke om alt. Til mammas skrekk![]()
Bra synet ikke er så godt... Tror hu spiste den opp også ...Hahahahun tenkte bare : jaja, de var ikke så flinke å lage blomster
![]()
Åååå... Det er så deilig!Ferske boller med brunost![]()
Ja, menmen. Sånn er det daKjedelig for deg da
HahaVi fortalte bare vår gamle farmor at det var en slags blomst som sto i to runde krukker. Funka fint!![]()
Jeg er gal, ond og noe nasty?hahaha dere er jo helt gærne
Hahaså kult!
Jeg fikk det nå når jeg la meg ned, hahaDet er en av grunnene til jeg ikke har spist ennå . Halsbrannen er intens ! Gleder meg sykt til å få kroppen kun for meg selv igjen![]()
HihiMåtte lage egne sånne penisformer da...
Det fant vi ikke.
Hahaha, nei vår mamma prøvde vel helst å hindre ossMamma var med på det ho
Hatt noen morsomme samtaler med henne opp gjennom åra![]()
Har ikke kondomeriet her. De er over time langt borte og med ferjeHihitror de har sånt på kondomeriet.
Lykke tilLegen kallersnakkes senere
![]()
Hahah ja det ser sånn utJeg er gal, ond og noe nasty?Tror vi får frem alt i denne tråden jeg
![]()
Jeg har det konstant selvom jeg sitter eller stårJeg fikk det nå når jeg la meg ned, hahamen tror nok din er værre.
Lykke til hos legenLegen kallersnakkes senere
![]()
Det kan jeg tenke meg ja
Hvilken dato har du termin?
Spennende med en ny baby da. Blir ganske tett mellom disse![]()
Sier meg fornøyd med detHahah ja det ser sånn ut