Skravletråd :)

Det gjorde hu ja :P Hahaha. Fikk prøvesmake alt da :P Men sånn er det å spørre hu som er kontrollfreak på kjøkkenet om hjelp :P
Haha ja, kanskje jeg skal spørre svigermor om hun har lyst til å lage :p

Ja det blir drygt ja. Du får lære dem folkeskikk :p
Ble så irritert til slutt at jeg sa at sånn driver vi ikke med. Om det ikke passer, så passer det ikke. Det forandrer seg ikke iløpet av sekunder. Da snur dere og går enten hjem, eller lekeplass eller å spør noen andre. Her i hus passer det ikke. Om det blir tid senere kan heller **** komme opp og se om dere hjemme da.
Hadet bra og takk for nå!

Ja... Jeg er ei skikkelig solstråle til tider ... :P

Gjør hun? :o når jeg tenker meg om har hun adressen min :o :p

Hun kan ihvertfall lett finne det ut side hun vet navnet mitt :o

Også er det vel bare 30 min - å kjøre :confused:

Ble så irritert til slutt at jeg sa at sånn driver vi ikke med. Om det ikke passer, så passer det ikke. Det forandrer seg ikke iløpet av sekunder. Da snur dere og går enten hjem, eller lekeplass eller å spør noen andre. Her i hus passer det ikke. Om det blir tid senere kan heller **** komme opp og se om dere hjemme da.

Ja... Jeg er ei skikkelig solstråle til tider ... :p
Irritert på hva?

Ja ikke sant :D lurer på hvordan det blir å ha med seg varn på butikken, alt er så fhernt her enda :p
Første perioden er det rolig, da ligger de i bilstol eller babysetet på handlevogna. Bare rugger litt på vogna liksom frem og tilbake. Innimellom uten barnet også, for man kommer inn i en vane :P
Så kommer perioden de vil sitte selv, og helst ta alt de ser og kaste oppi, evnt sutte på hjørnene :P
Så kommer tiden hvor de skal gå med babyhandlevogna selv. Man styrer de inn i riktig retning, men fremdeles løper de i fra oss en annen retning og bort til smågodtet og på alltid mystisk vis flyr inn i kjeften på de :P I denne her kommer også gjerne ordet NEI, og ett barn som legger seg ned på magen og hyler infernalsk og slår henda i gulvet... :P Innimellom blir man sur og tar ungen under armen og går i bilen og kjører hjem. Leverer ungen til pappan og sier "HER! Jeg handler alene!!" :P Evnt tar man ungen og setter i sin egen handlevogn og prøver å si "Hyyyyyyyyyysj da lille venn. Vil du ha en slikkepinne? Da må du være rolig, vi er i butikken!" :P

Må bare si det, at etter å ha kjørt vår unge hjem en gang, var hu allerede da mye bedre å ha med i butikken :P

Så kommer perioden hvor de faktisk går med handlevogna og følger noenlunde etter deg. Fremdeles hiver de småting oppi. Men for all del. Når ungen kaster banan og smoothie oppi, skal jeg heller betale det :P

Mye å se frem til :D

Ja men i oppskrifta står det at det tar 35 min :o

De mamma lager skal stå i ovnen i 20 min tror eg det va. Så skal de ut, klippes i og inn igjen 20 min tror eg det va. Og så e det neste brett. Samme prosessen. Og nestebrett igjen :p men ho lage de bare i selskapet. Og ene onkelen min spiser et brett aleine. Han elsker de :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Irritert på hva?
Noen gutter i nabolaget, de vil ikke ta nei for ett nei når det gjerne ikke passer for oss at de kommer hit. Da ringer de helst på 5 ganger etter hverandre for å spørre om det samme om igjen og om igjen. Litt slitsomt og irriterende.

Ja... Jeg er ei skikkelig solstråle til tider ... :P
Hahah men jeg skjønner deg godt jeg! Lov til å bli irritert når de ikke vil forstå

Back
Topp