Haha ja, kanskje jeg skal spørre svigermor om hun har lyst til å lageDet gjorde hu jaHahaha. Fikk prøvesmake alt da
Men sånn er det å spørre hu som er kontrollfreak på kjøkkenet om hjelp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja, kanskje jeg skal spørre svigermor om hun har lyst til å lageDet gjorde hu jaHahaha. Fikk prøvesmake alt da
Men sånn er det å spørre hu som er kontrollfreak på kjøkkenet om hjelp
![]()
Ble så irritert til slutt at jeg sa at sånn driver vi ikke med. Om det ikke passer, så passer det ikke. Det forandrer seg ikke iløpet av sekunder. Da snur dere og går enten hjem, eller lekeplass eller å spør noen andre. Her i hus passer det ikke. Om det blir tid senere kan heller **** komme opp og se om dere hjemme da.Ja det blir drygt ja. Du får lære dem folkeskikk![]()
I mitt tilfelle, fremdeles uten isbiterHva er greia med Oboy??
Alle skal jo ha det!
Ja jeg har hvertfall, godt er detEr det noen som har det og? Haha
Da blåser det godt!Det vet jeg ikkeMen her blåser det veldig godt. Måtte ut å gjemme hagemøblene mine
![]()
Når jeg logger av snart tar du nok innpå igjen![]()
Gjør hun?når jeg tenker meg om har hun adressen min
![]()
![]()
Irritert på hva?Ble så irritert til slutt at jeg sa at sånn driver vi ikke med. Om det ikke passer, så passer det ikke. Det forandrer seg ikke iløpet av sekunder. Da snur dere og går enten hjem, eller lekeplass eller å spør noen andre. Her i hus passer det ikke. Om det blir tid senere kan heller **** komme opp og se om dere hjemme da.
Hadet bra og takk for nå!
Ja... Jeg er ei skikkelig solstråle til tider ...![]()
Det trur jeg ikke pågidder ikke lese gjennom så mye nei, har ett liv også![]()
Ja men i oppskrifta står det at det tar 35 minTar sjukt med tid :/ har sett mamma baka nåken ganga. Jeeeezzes at ho orka tenkte eg
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei du gjør vel ikke det du! Men jeg har altså det, er en grunn til at jeg ikke var her midt på dagen på lørdag, eller omtrent ikke første dagene forrige ukeDet trur jeg ikke på![]()
Herregud hvor slitsom det erDet er jo såååååååååååååååååååååååååå hardt å GoogleE i lykke du slapp ja!
Hahahaha
Første perioden er det rolig, da ligger de i bilstol eller babysetet på handlevogna. Bare rugger litt på vogna liksom frem og tilbake. Innimellom uten barnet også, for man kommer inn i en vaneJa ikke santlurer på hvordan det blir å ha med seg varn på butikken, alt er så fhernt her enda
![]()
Ja men i oppskrifta står det at det tar 35 min![]()
Haha, om det ender med at du får ferdig bakte produkter, så hvorfor ikke ?Haha ja, kanskje jeg skal spørre svigermor om hun har lyst til å lage![]()
Greia er at det er veldig godtHva er greia med Oboy??
Alle skal jo ha det!
Vi har også sol da
Noen gutter i nabolaget, de vil ikke ta nei for ett nei når det gjerne ikke passer for oss at de kommer hit. Da ringer de helst på 5 ganger etter hverandre for å spørre om det samme om igjen og om igjen. Litt slitsomt og irriterende.Irritert på hva?
Hahah men jeg skjønner deg godt jeg! Lov til å bli irritert når de ikke vil forståBle så irritert til slutt at jeg sa at sånn driver vi ikke med. Om det ikke passer, så passer det ikke. Det forandrer seg ikke iløpet av sekunder. Da snur dere og går enten hjem, eller lekeplass eller å spør noen andre. Her i hus passer det ikke. Om det blir tid senere kan heller **** komme opp og se om dere hjemme da.
Hadet bra og takk for nå!
Ja... Jeg er ei skikkelig solstråle til tider ...![]()