Håper alt er bra på kontroll daHar leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølgingikke noe farlig. De sjekker hjertekamrene og blod å sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alt er bra på kontroll daHar leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølgingikke noe farlig. De sjekker hjertekamrene og blod å sånt.
Alle dager er vel en minilørdag? Begynner jo på mini*7 lørdag og går frem til LØRDAG! Også starter vi på nytt?Hahah idag er jo minimini lørdag for ossonsdag mini lørdag
Ja det var så koselig igår, men igår var det søndag og det var lov med søtsakerHahaha dere er så morsommeÅ du som fikk kake av meg i går også
![]()
Hvilket lag er det snakk om?![]()
klem . Ser noen tar det verre enn meg, jeg ligger meg ikke ned å griner . Det er til syvende og sist bare fotball .
Men innerst inne vet du velNeida kjipt med sånne sjefer
Shopping er gøyBåde klær og sko i det siste
Til meg og snuppa![]()
Når ting ikke er lov blir det ekstra mye snakk om detVar mye mat prat her i dag, tross mandag? !![]()
Ja, det er detShopping er gøy
Ja, det ser jegNår ting ikke er lov blir det ekstra mye snakk om det![]()
For noen var det nok det jaGod morgenEehm for 4 timer siden var det fremdeles natt altså !
Veldig enig jaTeite teite sjef du har!!
Jeg vil gjerne se det?Kengu kan hoppe høyt hun og ta deg selvsagt![]()
Kanelsnurr? Eller skillingsbolle?Gad, vi kaller det bare kanel i svingen vi
Er så enkelt liksom
![]()
Kos deg med frokostenNei nå må jeg kle på meg også skal jeg og min kjære spise frokost, kommer sterkere tilbake![]()
Så bra. Ikke så mange timer til...Høres jo ut som en grei morgen
Her er formen dritt og humøret litt deretter og
Fått legetime 1315 da![]()
Jeg ogsåJa det er det sammelenge siden jeg har spist det
Begynner å bli veldig fristet jeg nå altsåAha, men kanelsnurr og skillingsbolle er da ikke det samme![]()
Veldig godt begge to da![]()
Det stemmerVar det ikke bare bilder som ikke var tillatt eller har jeg misforstått helt?
Huff, så kjedelig
Håper legen har noe fornuftig å si![]()