• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

OBOY har vi hele tiden her i hus(drikkes ikke vær dag nei :p )
Men godis må jeg handle, eller jeg har brownies jeg kan lage også IS i fryseren :D

Smarties ❤️
Jeg har nok til å lage kanel i svingen da. Nybakte kanel i svingen hørtes jo også snadder ut da ? :P

Ja, ble også sur ser du :P Også spurte han foran alle kollegaene mine.. Da ble jeg glad ja, Eller sa ingenting der og da, men sa i fra til verneombudet og hms, og meldte meg fint inn i fagforeninga :P
Bra du sa ifra for sånt er ikke lov!! Jeg er både verneombud og tillitsvalgt på jobb jeg :p nok å gjøre, haha

Joda DET vet jeg :P

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)
What?? For en idiot! !

Joda DET vet jeg :P

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)
Jeg er helt sjokkert :eek:
Det finnes så ufattelig mange dårlige sjefer rundtomkring !!

Legen sendte meg til en fot spesialist, tok på meg i to sek så viste han svaret :p så det var godt å få det på papiret :)

Det er ikke bra, kanskje du skulle vært til en spesialist du også.

Har vært siden jeg var 7 :oops:
Så har egentlig gitt opp litt etterhvert...

I 2011 ble jeg lagt inn pga lammelser her og der osv, og fikk en ganske grundig sjekk. Måtte ringe ambulanse et par ganger og fordi jeg plutselig knakk sammen og ikke kom meg opp igjen.. fikk 7mg morfin den ene gangen før jeg klarte å stå på egne ben, noe som tilsvarer mengden ved brudd!!! :eek:

Men fortsatt ikke noe medhold fra legene :(

Jeg var da allerede sykemeldt fordi ankelen min ikke var bra etter bruddet.

Back
Topp