• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Liten påminnelse på morgenkvisten:

Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG :)

Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og :D
Lkempefornuftig. Tror flere trenger den påminnelsen :)

Huff, så fælt da :(
Mange som ikke eier forståelse og da.
Men bra du fikk det påvist da når det først er sånn ;)
Er noe dritt å gå og ha vondt uten å få noe ordentlig svar på det :(

Har ikke tall på hvor ofte jeg har presset meg på jobb med vondter. Har ikke fått noe godkjent kronisk, men har slitt i mange år med vond rygg, knær og hofter mest sannsynlig pga feil fotstilling og skjeve hofter :(
Legen sendte meg til en fot spesialist, tok på meg i to sek så viste han svaret :p så det var godt å få det på papiret :)

Det er ikke bra, kanskje du skulle vært til en spesialist du også.

Joda DET vet jeg :P

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)

Seriøst, hva er det for noe svar da? :oops:
Høres ut som min gamle sjef det, som ble fly forbannet da jeg knakk foten...
Hun ga til og med stillingen min til en annen mens jeg var borte og ville ikke gi den tilbake :eek: haha

Hva fikk du for svar på klage da? :)

Er tydeligvis helt blåst i dag. Hva heter det lille stativet med magnetiske kuler folk hadde på stuebordet før? Sånn tidsfordriv. ..
Har det noe navn? Sånn evighetsgreie? :eek:

Crap! Tomt for OBOY og GODIS! Eller... Nei! Fant Smarties eske i kjøleskapet ! Omnomnomnom!

Må huske å kjøpe oboy senere derimot :P

Smarties er godt det :) nomnomnom :D

Hve er det å spørre om? For en teit sjef!
Ja, ble også sur ser du :P Også spurte han foran alle kollegaene mine.. Da ble jeg glad ja, Eller sa ingenting der og da, men sa i fra til verneombudet og hms, og meldte meg fint inn i fagforeninga :P

Blir nok legen i dag ja :/
Kjennes ut som jeg skal spy når som helst, men det kommer ikke :(
Klarer ikke konsentrere meg om noen ting :eek:
Æsj... Håper likevel det er godt nytt da ;)

Crap! Tomt for OBOY og GODIS! Eller... Nei! Fant Smarties eske i kjøleskapet ! Omnomnomnom!

Må huske å kjøpe oboy senere derimot :P
OBOY har vi hele tiden her i hus(drikkes ikke vær dag nei :p )
Men godis må jeg handle, eller jeg har brownies jeg kan lage også IS i fryseren :D

Smarties ❤️

Seriøst, hva er det for noe svar da? :oops:
Høres ut som min gamle sjef det, som ble fly forbannet da jeg knakk foten...
Hun ga til og med stillingen min til en annen mens jeg var borte og ville ikke gi den tilbake :eek: haha

Hva fikk du for svar på klage da? :)
Han har ikke fått klagen sin enda. Gjerne i dag da :P
Han sykemeldte seg selv også tok han ferie ;) Så troooor han er tilbake i dag da ;) Men gruer meg i hel til å begynne igjen da... Jobber med svigermor også og ser at om hu sier han i mot får hu helst en sur hverdag og enda mer å gjøre... Men om han straffer meg, skal jeg klage på han igjen gitt...

Back
Topp