• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Gjelder å være effektiv når man først er her:D

Jo jo, det er forståelig. Men leser dere gjennom ALLE inleggene i hver tråd? eller bare er dere superraske på å taste??

Jeg tenker jeg taster raskt nok, og er her ganske ofte, men svarer nok ikke i de trådene der jeg ikke har noe å komme med :P

Selvfølgelig vil man jo være frisk. Det sier seg jo selv :) hehe
Hjelper jo ikke så mye på samvittigheten når samboer ikke skjønner hvor dårlig jeg er da. Men svigerfar så på meg i går og sa jeg burde bli hjemme. .. hehe :p

Vanskelig å få tak i sjefen da :rolleyes:
Joda DET vet jeg :P

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)

Ja er æsj.. men hva skal man gjøre. Blir spiral når vi har fått nr 2
Vurderer kobberspiral selv når jeg er ferdig med barn, siden jeg vil ikke bruke mere prev med hormoner. Eller så skal jeg få tak i meg sånn ladycomb(trur det heter det) den forteller når man er i den fruktbare perioden.

Jeg må bøye meg i støvet for dere skravlere!!! Hvordan får dere tid til dette?
Sykmeldt :) eneste grunnen min. Hadde det ikke vært for litt opppussing hadde jeg blitt gal :p

Blæææ for en teiting!

Jeg har en medfødt(fant ut det etter mange sykmld i år) skade i knærne så var en del sykmeldt i fjor. Men en gang jeg ringte å sa jeg ikke kom så fikk jeg: " har vondt i knærne jeg også men kommer på jobb fordi"
For det første er jeg industrimekaniker og for det andre sitter han i en kontorstol hele forb***a dagen, så det kan ikke sammenlignes... Men nå har jeg fått godkjent kronisk syk av nav da så nå sier han ikke noe mer :)

Huff, så fælt da :(
Mange som ikke eier forståelse og da.
Men bra du fikk det påvist da når det først er sånn ;)
Er noe dritt å gå og ha vondt uten å få noe ordentlig svar på det :(

Har ikke tall på hvor ofte jeg har presset meg på jobb med vondter. Har ikke fått noe godkjent kronisk, men har slitt i mange år med vond rygg, knær og hofter mest sannsynlig pga feil fotstilling og skjeve hofter :(

God morgen jenter :)
Er på vei til sykehuset for noe greier på svangerskapspoliklinikken og ul.

Jo jo, det er forståelig. Men leser dere gjennom ALLE inleggene i hver tråd? eller bare er dere superraske på å taste??

Jeg tenker jeg taster raskt nok, og er her ganske ofte, men svarer nok ikke i de trådene der jeg ikke har noe å komme med :P
Jeg svarer sjeldent i tråder, holder meg i denne skravletråden og den som ligger under 2015 :)

Er sykmeldt selv, men føler likevel jeg ikke har tid til å sette meg ned med pcen/mobilen :P

Har ikke barn, og har rett og slett ikke hatt energi til å gjøre noe som helst... skulle ønske jeg hadde det men :(

Joda DET vet jeg :P

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)
Hve er det å spørre om? For en teit sjef!

Back
Topp