Ond du er mot disse som hadde hysterisk utestengelse planlegging før helgen xDCrap! Tomt for OBOY og GODIS! Eller... Nei! Fant Smarties eske i kjøleskapet ! Omnomnomnom!
Må huske å kjøpe oboy senere derimot![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ond du er mot disse som hadde hysterisk utestengelse planlegging før helgen xDCrap! Tomt for OBOY og GODIS! Eller... Nei! Fant Smarties eske i kjøleskapet ! Omnomnomnom!
Må huske å kjøpe oboy senere derimot![]()
God morgen. håper du får en fin tur på klinikkenGod morgen jenter
Er på vei til sykehuset for noe greier på svangerskapspoliklinikken og ul.
Jeg har nok til å lage kanel i svingen da. Nybakte kanel i svingen hørtes jo også snadder ut da ?OBOY har vi hele tiden her i hus(drikkes ikke vær dag nei)
Men godis må jeg handle, eller jeg har brownies jeg kan lage også IS i fryseren
Smarties![]()
De kulene som du slipper og gynger fram og tilbake. Prøver å finne det på nett....Har det noe navn? Sånn evighetsgreie?![]()
JaOnd du er mot disse som hadde hysterisk utestengelse planlegging før helgen xD
Har leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølgingGod morgen![]()
Hva skjer ?![]()
Iallefall om han sitter på facebook da kan man bare glemme å snakkeHehe ja mannen er også døv til tider . Til og med midt i en samtale blir han plutselig døv![]()
Jeg skulle bare på badetNei, nå er jeg spent???
Ååh jaHar leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølgingikke noe farlig. De sjekker hjertekamrene og blod å sånt.
HeheIallefall om han sitter på facebook da kan man bare glemme å snakke![]()
Hahahahaha! For meg er du ikke det. Nå gleder jeg meg bare til jeg skal hjem. Oboy!!!JaTror det er ett fast ord for meg i disse dager. Ond
Ikke første gang jeg får høre det ser du
Haha
![]()
Bra du sa ifra for sånt er ikke lov!! Jeg er både verneombud og tillitsvalgt på jobb jegJa, ble også sur ser duOgså spurte han foran alle kollegaene mine.. Da ble jeg glad ja, Eller sa ingenting der og da, men sa i fra til verneombudet og hms, og meldte meg fint inn i fagforeninga
![]()
What?? For en idiot! !Joda DET vet jeg
Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...
Jeg klagde han inn til hms da![]()
Ja?Og du har troa på at det fungerer etter at hun prøvde å kaste meg ut forrige uke?![]()
Fant TO Smarties esker !OBOY har vi hele tiden her i hus(drikkes ikke vær dag nei)
Men godis må jeg handle, eller jeg har brownies jeg kan lage også IS i fryseren
Smarties![]()
Jeg er helt sjokkertJoda DET vet jeg
Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...
Jeg klagde han inn til hms da![]()
Legen sendte meg til en fot spesialist, tok på meg i to sek så viste han svaretså det var godt å få det på papiret
Det er ikke bra, kanskje du skulle vært til en spesialist du også.