Er litt enig med mannen din altsåKoster med streaming og da. Men er jo egentlig ille så mye spennende.
Mannen mener vi må ha tv når vi får barn da, så vi tester det ut nå![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt enig med mannen din altsåKoster med streaming og da. Men er jo egentlig ille så mye spennende.
Mannen mener vi må ha tv når vi får barn da, så vi tester det ut nå![]()
![]()
Fordi jeg ikke er i skravlehumørHvorfor det? Vi må jo hale innpå deg![]()
Hehe, men du kan jo ta deg en velfortjent pause som allerede har klart 1200!!!!Fordi jeg ikke er i skravlehumør
Neida ser ikke at dere må det jeg
Håper jeg ogsåHeldigHåper det blir min tur også veldig snaaart! Gjerne denne mnd
![]()
Så dumt at det ikke hjalp...Nei det er sant. Men er ikke noe bedre enn før jeg sov da![]()
Nei
Han blir med og hogger juletre da![]()
Byttet til iPad.. 83 herlige%Uff, krise!!![]()
Både på tlf og nettbrett.Blir ofte kastet ut![]()
Vi får krysse fingrene!Håper jeg også![]()
Om alle skal fortsette i dette tempoet så holder ikke 1200 gitt.Hehe, men du kan jo ta deg en velfortjent pause som allerede har klart 1200!!!!
Det skjønner jegJa, det hadde virkelig vært fantastisk altså![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Nesten så jeg får lyst på hundSå nyyydelig da ♡
Ser ut som alle fire labbene er knytt sammen
Min er blanding mellom petit brabancon og coton de tular. Ligner ingen av dem. 5 år gammel![]()
Forstår jeg god. Blir en del her også. Helt sykt hvor mye glede man har i dem. Både våken og sovende.Har hatt noen latterkuler her innimellom pga de rare stillingene hans![]()
Så herlig
Tipper det er en stk fornøyd gutt i drømmeland nå?
Heheog jeg har en klesvask som må henges opp!!
klarer ikke løsrive meg...
Så dumt at det ikke hjalp...
Blir det legebesøk da eller??
Det er dritskummelt detteJa, e komt meg inn i skravlinga no veit du. Då e da ikkje stopphekta
Tenk på all det husarbeidet vi kunne gjort!!Ka sku vi funne på då? Tenk all fritia vi hadde hatt dåhehe
Må høre med mannen om vi kan titte innomhan er nemlig sjef over fjernkontrollen idag...
![]()
Hehe ok. Hogge juletre er sikkert kos![]()