Skravletråd :)

Da er det koselig med julestrømpe dagen etter så kan man glede seg til det også :p
Har da plenty med dill uansett :p Til alle 3 dagene :p Ungene mine spiser hvertfall sjelden opp alt på julafta :p

Jah :D siste var i 1 tiden. Så rekner mdd neste kommer kl 17 eller noe sånt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Tror ikke det har skjedd så mye for min del, ikke lenge siden jeg logga inn i dag:p

Det var da enda bra!

Ja, forklarte ho situasjonen. Så ho skjønte det. Ho pleide alltid bruke den diagnosen når folk var slitne? :/ skjønner det ikkje. Men ho hadde ikkje oppfatta meg som i psykisk ubalanse hvertfall. Haha. Då svarte eg flaks :p

Idag tok meg og jenten frem racletten. Så steikte vi kjøtt, paprika , brokkoli og smeltet ost på den :) så ris ved siden av !
Ååå! Hørtes deilig ut. Her skal gubben ha pulled pork og jeg og jenta grændis:p skikkelig søndagsmiddag ;)

Ja, det skal du klare:) ligger jo bra an nå også du da.
Har ikke sjekka. Fikk ikke skravla noe som helst igår:( og når jeg endelig hadde muligheten i 22-23 tida gadd jeg ikke.

Ja, forklarte ho situasjonen. Så ho skjønte det. Ho pleide alltid bruke den diagnosen når folk var slitne? :/ skjønner det ikkje. Men ho hadde ikkje oppfatta meg som i psykisk ubalanse hvertfall. Haha. Då svarte eg flaks :p

Det høres jo litt feil ut? Trur når jeg var sm sist, så sto det sliten?

Dere har jo fått gjort litt i dag da:)
Må ta seg litt pause også:)
Er så fornøyd med tapetene. Skal få lagt inn bilde hvis noen vil se.

Hehe , såpass :P nei altså jeg tror ikke jeg gjør det , for jeg gidder rett og slett ikke :P :eek:
Men liker å skravle her da :)
Da er det bare å skravle i vei. Da kommer man på lista uansett :)

Det høres jo litt feil ut? Trur når jeg var sm sist, så sto det sliten?

Ja, e turnus kandidat. Trur de kan skrive det de vil altså. For eg har fått på diagnoser eg ikke tror finnes før :p hvertfall når eg v gravid. Men då va da fastlege då

Back
Topp