Time will show![]()
17 min te neste oppdatering
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Time will show![]()
Blir aldri lei detJeg ser også på frustrerte fruer
Satser på det til helgenJa, jeg tvilte litt i begynnelsen. Men alenehelg fikk fart i skravlinga![]()
Idag tok meg og jenten frem racletten. Så steikte vi kjøtt, paprika , brokkoli og smeltet ost på denHva spiser du? Jeg ser også frustrerte fruer![]()
Gutta har lagt tapet på stua og jeg har fiksa litt på lamellene og satt på det nede. Fortsatt litt skjev. Vet ikke hvor mye mer tid jeg gidder bruke på det nå.Håper alle har en fin søndagHva her dere gjort i dag da?
Idag tok meg og jenten frem racletten. Så steikte vi kjøtt, paprika , brokkoli og smeltet ost på denså ris ved siden av !
Håper virkelig detHahadet skjønner jeg . Satser på baby i hus til jul på dere og
![]()
Har sett det 2 ganger jeg. Har alle sesongene på DVDJeg ser også på frustrerte fruer
Hvordan klarer dere å følge med på det? Jeg gidder knapt å gå inn å sjekke listen . Sist var vel i går morges eller i forgårs17 min te neste oppdatering![]()
Dere har jo fått gjort litt i dag daGutta har lagt tapet på stua og jeg har fiksa litt på lamellene og satt på det nede. Fortsatt litt skjev. Vet ikke hvor mye mer tid jeg gidder bruke på det nå.
Så fine! Akryl?Eg har vært å fått meg nye negl, vært på legevakta med eldste, laga taco som vi sku kosa oss med, men endte i at han spydde over heile bordet. Så alt det for ingen nytte. Men her kan dåke få sjå resultatet av negla hvertfall. Vis vedlegget 81516
Hvordan klarer dere å følge med på det? Jeg gidder knapt å gå inn å sjekke listen . Sist var vel i går morges eller i forgårs![]()
Ja, det skal du klareSatser på det til helgen![]()
Oi, det er jo snart17 min te neste oppdatering![]()
Ja, de er bra næsty! Men de er jo så godeJa, jeg digger det!! Dauer av latterMen guri så mye ekkelt
![]()
Hvordan klarer dere å følge med på det? Jeg gidder knapt å gå inn å sjekke listen . Sist var vel i går morges eller i forgårs![]()
Det var da enda bra!Nei. E nok nofikk no tatt opp med ho med den sykemeldingen i det minste. Så ho sku endre journalen med en gang
![]()
Hehe , såpassDu kommer fort inn i det.hihi. Eg lager statestikk med innleggene mine etter hver oppdatering no
![]()