Skravletråd :)

Håper alle har en fin søndag:)Hva her dere gjort i dag da?
Gutta har lagt tapet på stua og jeg har fiksa litt på lamellene og satt på det nede. Fortsatt litt skjev. Vet ikke hvor mye mer tid jeg gidder bruke på det nå.

Gutta har lagt tapet på stua og jeg har fiksa litt på lamellene og satt på det nede. Fortsatt litt skjev. Vet ikke hvor mye mer tid jeg gidder bruke på det nå.
Dere har jo fått gjort litt i dag da:)
Må ta seg litt pause også:)

Eg har vært å fått meg nye negl, vært på legevakta med eldste, laga taco som vi sku kosa oss med, men endte i at han spydde over heile bordet. Så alt det for ingen nytte. Men her kan dåke få sjå resultatet av negla hvertfall. Vis vedlegget 81516

Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine! Akryl?

Hvordan klarer dere å følge med på det? Jeg gidder knapt å gå inn å sjekke listen . Sist var vel i går morges eller i forgårs :P

Du kommer fort inn i det. :p hihi. Eg lager statestikk med innleggene mine etter hver oppdatering no :p

Ja, jeg digger det!! Dauer av latter:PMen guri så mye ekkelt:P
Ja, de er bra næsty! Men de er jo så gode :) driver med veldedighet og sånt selv om de har lite penger selv.

Nei. E nok no :p fikk no tatt opp med ho med den sykemeldingen i det minste. Så ho sku endre journalen med en gang :p

Det var da enda bra!

Back
Topp