Oi, det er jo snart![]()
Jah
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det er jo snart![]()
Har da plenty med dill uansettDa er det koselig med julestrømpe dagen etter så kan man glede seg til det også![]()
Nei skjønner ikke hvorfor jeg skal detEr ikke ofte inne å ser jeg heller...
Æsj. Henger bak! Gidder ikke sjekke.17 min te neste oppdatering![]()
Skravle skravle skravleOi, det er jo snart![]()
Tror ikke det har skjedd så mye for min del, ikke lenge siden jeg logga inn i dagJahsiste var i 1 tiden. Så rekner mdd neste kommer kl 17 eller noe sånt.
Ååå... Da ser jeg tydeligvis ikke såntGele![]()
Prøver nå på detSkravle skravle skravle![]()
Det var da enda bra!
Æsj. Henger bak! Gidder ikke sjekke.
Ååå! Hørtes deilig ut. Her skal gubben ha pulled pork og jeg og jenta grændisIdag tok meg og jenten frem racletten. Så steikte vi kjøtt, paprika , brokkoli og smeltet ost på denså ris ved siden av !
Tror ikke det har skjedd så mye for min del, ikke lenge siden jeg logga inn i dag![]()
Har ikke sjekka. Fikk ikke skravla noe som helst igårJa, det skal du klareligger jo bra an nå også du da.
Ja, forklarte ho situasjonen. Så ho skjønte det. Ho pleide alltid bruke den diagnosen når folk var slitne? :/ skjønner det ikkje. Men ho hadde ikkje oppfatta meg som i psykisk ubalanse hvertfall. Haha. Då svarte eg flaks
Ååå... Da ser jeg tydeligvis ikke sånt![]()
Aldri smalt pulled pork eg . Vet ikke om det frister hellerÅåå! Hørtes deilig ut. Her skal gubben ha pulled pork og jeg og jenta grændisskikkelig søndagsmiddag
![]()
Er så fornøyd med tapetene. Skal få lagt inn bilde hvis noen vil se.Dere har jo fått gjort litt i dag da
Må ta seg litt pause også![]()
Da er det bare å skravle i vei. Da kommer man på lista uansettHehe , såpassnei altså jeg tror ikke jeg gjør det , for jeg gidder rett og slett ikke
![]()
![]()
Men liker å skravle her da![]()
Det høres jo litt feil ut? Trur når jeg var sm sist, så sto det sliten?
Nei skjønner ikke hvorfor jeg skal detså da gidder jeg ikke
![]()