Hvor mange har du da?Jaadet blir så bra
Dette blir siste babyen her i huset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange har du da?Jaadet blir så bra
Dette blir siste babyen her i huset![]()
Ja, det forstår jegJaLillesøstra mi blir så glad når vi er der på sånne dager også. Hun er 13 år og den eneste av oss søsken som bor hjemme så blir kjedelig for henne med bare foreldre
![]()
Dette blir nr 2Hvor mange har du da?![]()
Jeg fant ikke ut hva skyvdørene våre heter :/ byggmakker lever av merket Langlo, men sto ikke på kvitteringa hvilken type det va. Etter å sett innpå langlo.no så det ut som det er Safir vi harDa kanskje det kommer snart. Får ta en telefon til de som butikkene som fører elfa og høre...
Så kjektJa, det forstår jegVi er alle utflytta og mamma og de er nå i ett mye mindre rekkehus
Ikke plass til oss
Men storesøster har kjøpt barndomshjemmet, så når vi feirer med mamma og de, sover vi hos søstra mi
God og koselig frokost 1.juledag også da
De to minste er 8 dager mellom
![]()
Høres bra utDette blir nr 2akkurat perfekt for oss
![]()
Enig med du!Et tåpelig program... Synes synd i hun jenta som blir eksponert sånn på tv
Deilig å bare sitte påJeppellers kunne jo ikke jeg hengt her
![]()
Hihi men man får innlegg av detHahakul jeg da, som quoter gamle innlegg.
Da blir 4 timer leeeengeAbsolutt....barna liker IKKE å kjøre bil!![]()
Jeg slenger meg med på dere kuleDa er vi kule sammen, for det gjør jeg også![]()
Weee, ikke lenge igjenJenta mi er 1 år og 3 mnd i dag og i går var det 3 mnd igjen til termin! Ææææ!!!
Jepp, nettopp det den skalJulestrømpa med snop skal bli spist foran tven halve dagen til Mikkes Jul og 3 nøtter til Askepott og alt det andre på julafta![]()
Ha en flott dag du ogsåDer tok jeg dere igjen
Ønsker alle en flott dag!
Sånn t-skjorte er så kultEn venninne har en t-skjorte der det står; "I don't run and if you ever see me running you should run too because there is probably something chasing me"![]()
Denne kjøpte vi. Men den ruster visst...Næææææ!!! Hvilken kjøpte du da?
Jeg har ikkeFlere enn meg som har begynt å spise kakemenn/julemenn?![]()
Utrolig koselig med baby til julÅåååh!! Nå gleder jeg meg ennå mer til desember og jul! Det er sååå koselig !! Og da har vi en liten baby i hus også![]()
Neeeei! Har ikke detHar du smakt bæsj og du da?![]()
Da er du flinkere enn meg hvertfallJeg har ikke![]()