Godt det er flere som er enigeEnig med du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det er flere som er enigeEnig med du!
Det skjønner jeg ^^ gleder meg til neste jul for da har vi en nesten 1 åringÅåååh!! Nå gleder jeg meg ennå mer til desember og jul! Det er sååå koselig !! Og da har vi en liten baby i hus også![]()
Helt sikker jaEr du sikker??![]()
Har vell bare ikke sett det på butikken endaDa er du flinkere enn meg hvertfall![]()
HeheHar vell bare ikke sett det på butikken enda![]()
Borte bra, hjemme bestHelt greit
Senga til svigers kan ikke måle seg med min egen![]()
Hihi håper junior blir å like å kjøre bilJeg vet!!
Godt vi ikke gjør dette ofte...![]()
Gjør det duEr så sinnsykt trøtt i dag at jeg lurer på om jeg faktisk skal legge meg å sove litt![]()
Så deiligBare 45 minutter til vi er hjemme
Guri, som jeg gleder meg!!
Så kjedelig! Har så vidt begynt jeggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ene gaven jeg trodde jeg hadde, hadde jeg jo ikke likevel. Jeg som trodde jeg snart var ferdig med gavekjøp..
Ja fryktelig kjedelig. Nå er jo spørsmålet om jeg kan gi en bil som jeg kjøpte til 30 kr (koster egentlig 180) eller om jeg finne noe nytt. Vi kjøper for ca 150 til de barna nemlig.Så kjedelig! Har så vidt begynt jegmen skal prøve å være nesten ferdig nå i okt
Synes du kan gi denJa fryktelig kjedelig. Nå er jo spørsmålet om jeg kan gi en bil som jeg kjøpte til 30 kr (koster egentlig 180) eller om jeg finne noe nytt. Vi kjøper for ca 150 til de barna nemlig.
Forhåpentligvis har vi også det, før julaftentror ikke jeg gidder føde 24.desember..
![]()
Ja, det lurte jeg også påHahah hvilken dvd'er var det i den esken tru![]()
Termin 17.desember.Når har du termin da?
Ja jeg synes jo drt selv også men har lest flere plasser t om man finner noe på salg så bør man kjøpe mer å det synes jeg er merkelig. Salg er supert spør du meg, om jeg betaler 250 kr for en jakke som er ønsket istedenfor 500 så gjør vel ikke det noe er min mening.Synes du kan gi deningen som vet at du kjøpte den på salg, er jo tanken som teller å ikke prisen.