Skravletråd :)

Ååååh!! Nå gleder jeg meg ennå mer til desember og jul! Det er sååå koselig !! Og da har vi en liten baby i hus også ❤️
Det skjønner jeg ^^ gleder meg til neste jul for da har vi en nesten 1 åring

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Ene gaven jeg trodde jeg hadde, hadde jeg jo ikke likevel. Jeg som trodde jeg snart var ferdig med gavekjøp..

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Ene gaven jeg trodde jeg hadde, hadde jeg jo ikke likevel. Jeg som trodde jeg snart var ferdig med gavekjøp..
Så kjedelig! Har så vidt begynt jeg :o men skal prøve å være nesten ferdig nå i okt

Så kjedelig! Har så vidt begynt jeg :eek: men skal prøve å være nesten ferdig nå i okt
Ja fryktelig kjedelig. Nå er jo spørsmålet om jeg kan gi en bil som jeg kjøpte til 30 kr (koster egentlig 180) eller om jeg finne noe nytt. Vi kjøper for ca 150 til de barna nemlig.

Ja fryktelig kjedelig. Nå er jo spørsmålet om jeg kan gi en bil som jeg kjøpte til 30 kr (koster egentlig 180) eller om jeg finne noe nytt. Vi kjøper for ca 150 til de barna nemlig.
Synes du kan gi den :) ingen som vet at du kjøpte den på salg, er jo tanken som teller å ikke prisen.

Synes du kan gi den :) ingen som vet at du kjøpte den på salg, er jo tanken som teller å ikke prisen.
Ja jeg synes jo drt selv også men har lest flere plasser t om man finner noe på salg så bør man kjøpe mer å det synes jeg er merkelig. Salg er supert spør du meg, om jeg betaler 250 kr for en jakke som er ønsket istedenfor 500 så gjør vel ikke det noe er min mening.

Lurer på om jeg skal bestille meg burger i dag :D fortsatt kjedelig å lage mat når man er alene hjemme!

Back
Topp