Skravletråd :)

Ja :) Lillesøstra mi blir så glad når vi er der på sånne dager også. Hun er 13 år og den eneste av oss søsken som bor hjemme så blir kjedelig for henne med bare foreldre :)
Ja, det forstår jeg :D Vi er alle utflytta og mamma og de er nå i ett mye mindre rekkehus :P Ikke plass til oss :P Men storesøster har kjøpt barndomshjemmet, så når vi feirer med mamma og de, sover vi hos søstra mi :) God og koselig frokost 1.juledag også da :D De to minste er 8 dager mellom :P

Da kanskje det kommer snart. Får ta en telefon til de som butikkene som fører elfa og høre...
Jeg fant ikke ut hva skyvdørene våre heter :/ byggmakker lever av merket Langlo, men sto ikke på kvitteringa hvilken type det va. Etter å sett innpå langlo.no så det ut som det er Safir vi har :)

Ja, det forstår jeg :D Vi er alle utflytta og mamma og de er nå i ett mye mindre rekkehus :p Ikke plass til oss :p Men storesøster har kjøpt barndomshjemmet, så når vi feirer med mamma og de, sover vi hos søstra mi :) God og koselig frokost 1.juledag også da :D De to minste er 8 dager mellom :p
Så kjekt :) Kjenner jeg får skikkelig julestemning :P

Vedlegg

• 1412512671179.jpg
    1412512671179.jpg
    32,6 KB · Visninger: 7
Back
Topp