Den er veldig grei synes jeg, når man ikke kastes ut da. Det hender joHeilt sant. Eg og foretrekke den.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig grei synes jeg, når man ikke kastes ut da. Det hender joHeilt sant. Eg og foretrekke den.![]()
Nei du kunne vel ikke detHehekunne jo ikke hoppe over det innlegget uten å si noe
![]()
Takk takkVelkommen tilbakehvilken film har du sett?
Siterte feil , sorryHar jeg rast forbi deg?
Jeg trodde du hadde rast forbi meg jeg.
FrostHvilken film så du?![]()
Den var ny for meg. Bruker ikke mye rømme selv, men liker det på vaffel og i tacoenRømma er blanda inn i guacamolen da. Kan ikke ha ren rømme på. . Ekkelt i munnenhaha
Eg syns også rømme er æsj... men dei fleste andre eg kjenner brukar det, så tenkte kanskje du hadde gløymt det
ananas syns eg er eit must!!![]()
Velkommen tilbakeDa har jeg kommet igjennom det dere har skravlet om når jeg har sett på film og vært ute med hunden![]()
Helt sikkert herMest sannsynlig![]()
Jeg har blitt en smule avhengigJa, e ganske kjekt å skravle når en kommer inn i det![]()
Den har jeg veldig lyst til å seTakk takk![]()
Vi så på frostskulle se en til film, men vi ble så trøtte
![]()
nei det skjønner jeg . Helt utrolig at hun bare kan skrive og styre på sånn!! Ja hun bør bare få fjernet det .
Ja, det tror jeg nok du gjordeSiterte feil , sorry![]()
Thank youVelkommen tilbake
Ikke jeg heller...I salonger tar de jo fra 1700-2200 krdet har eg ikkje råd til hvertfall
![]()
Den er ganske koseligDen har jeg veldig lyst til å se![]()
Den er veldig grei synes jeg, når man ikke kastes ut da. Det hender jo
Den var ny for meg. Bruker ikke mye rømme selv, men liker det på vaffel og i tacoen![]()
Jeg liker slike filmerDen er ganske koselig![]()
AnytimeElsker jo ananas, så skjønner ikke hvorfor jeg ikle har tenkt på dettakk
Er jo rømme i guacamolen da, så det er så langt jeg kan strekke meg![]()