Skravletråd :)

Barberskum
Nøkkelring
Barberblad til høvelen hvis han bruker det
Dusjsåpe
"Kino date" gavekort
"Masasje" gavekort
"Middag for to" gavekort
Bokser
Sexy truse som egentlig er til deg
Sjokolade
Marsipan gris
God penn
Isskrape
Hansker
Hals (skjerf)
Lue
Led belysning til å ha på glidelåsen som blinker
Hodelykt
Lommelykt
"Ønsket middag, jeg lage gavekort"
Verktøy
Flytende isskrape
Kort med hvor høyt du elsker ham og hva han betyr for deg
Fin skjorte eller slips til julaften

Takk, har litt å jobbe med her ;)

Ingen som har sett på lista i det siste og vet når det er oppdatering i kveld? :)

Jeg skjønner ikke noe jeg heller. Har dere vært hos legen alle sammen? Nå har dere hatt det alt for lenge:(

Har vært 2 ganger med minsten. Han har jo hatt diverse. Ho snakka me barnelegen på haukeland, men de mente det ikke var noe behandling for halsen (virusinfeksjon og håvne mandla) så da måtte eg bare observere sjøl hjemme og passe på at han pusta :eek:

Spurte og etter sykemelding pga at eg var sliten på bakgrunn av at eg var aleine med de 24/7. Og diagnosen eg fikk var: i psykisk ubalanse :eek: :( e det mulig liksom? Ho sendte den i posten til meg. Og skal til ho på torsdag igjen, og då skal ho få høra da! Skal fader rullan meg ikkje ha den i journalen min.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært 2 ganger med minsten. Han har jo hatt diverse. Ho snakka me barnelegen på haukeland, men de mente det ikke var noe behandling for halsen (virusinfeksjon og håvne mandla) så da måtte eg bare observere sjøl hjemme og passe på at han pusta :eek:

Spurte og etter sykemelding pga at eg var sliten på bakgrunn av at eg var aleine med de 24/7. Og diagnosen eg fikk var: i psykisk ubalanse :eek: :( e det mulig liksom? Ho sendte den i posten til meg. Og skal til ho på torsdag igjen, og då skal ho få høra da! Skal fader rullan meg ikkje ha den i journalen min.

Er ikke alltid lett å ta turen til fastlegen altså. Synes det er så vanskelig når det ikke er noe å gjøre, bare se det an. Hørtes veldig rart ut att du fikk den diagnosen på sykemeldinga di, den var vel litt drøy. Det tenker jeg er noe ganske annet:eek:

Tenker sånn rundt 20 kr i hver luke. Kan passe til ca 2 og 4 år :)

Duplo
Lego
Småfigurer
småbiler fra f.eks hotwheels
pusslespill med bilde av seg selv
lommelykt
lekeball
badeleker
Pepperkakeformer om dere skal bake en dag
julepysj

Omg :eek: enkelte leger er ikke riktig klok! Men går det an å slette/endre i journalen ?

Det har du rett i:)
Er du på app eller pc da?

No e eg på appen. Skal bevege meg over på ebay igjen kl 21 :p då då e da pc :D men blir sikkert appen på bv og mac'en på ebay :D må jo henge med :p hihi. Du da? :)

Ingen som har sett på lista i det siste og vet når det er oppdatering i kveld? :)

Den ble oppdatert ca kl 8 ;) vet ikke når neste er

Back
Topp