Søtaenig med deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søtaenig med deg![]()
Det skjønner jeg godt, holder i massevisDet orker jeg ikke... Holder med de som har quotet meg som ligger på oppdateringer her...
Privat som til en man kjenner som setter på? Kjenner ingen.. setter du på deg selv?Dyrt om en går i salongikkje så dyrt om en går privat
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeppsi peppsi! Ikke så mange andre valg. Ville nok vært her inne selv uten topp 30 og 100...Vi får bare skravle på å satse på vi ender på topp 30
Huff, så kjedeligEg angra litt etterpå da. For eg bestillte. Tok ungene i bilen og i det eg stoppa bilen va den en som kasta opp i hele bilen min. Så eg endte jo med å vaske bilen i en halv time. Kunne jo like godt stått å lagd den tacoenså tapte vel meir energi enn eg hadde trengt i dag
Salat!Det må jeg ha i minMais, agurk, løk, paprika, guacamole og ost
Føler at det er noe jeg har glemt, men kommer ikke på hva![]()
Ja, i helgen hvertfall.. Nå må jeg tisse og hente mer å drikke.Det skjønner jeg godt, holder i massevis![]()
Da går det stort sett i ett fram til leggetid. Derfor må jeg ta det igjen på kveldenDa får man skravle etter jobb![]()
Privat som til en man kjenner som setter på? Kjenner ingen.. setter du på deg selv?
Ligger masse tips i høytidstråden å i min tråd der inneBarn
Har prøvd både coop og rema i alle fallSamme hvilken butikk du drar på?
Så kjedelig, opplever det svært sjelden selvHar prøvd både coop og rema i alle fall![]()
Huff, så kjedeligfortsatt ikke i form gutta altså?
![]()
Det er god deal detEg har satt på meg sjøl et par ganger. Men det e ikkje så lett. Og i grunn veldig farligså holder meg til å sette på andre.
har ei veninne som også legger. Så ho sitter på meg og eg på ho
![]()
Nå har det vært så mye av det her, at jeg handler bare crispiSå kjedelig, opplever det svært sjelden selv
Ligger masse tips i høytidstråden å i min tråd der inne![]()
Jeg skjønner ikke noe jeg heller. Har dere vært hos legen alle sammen? Nå har dere hatt det alt for lengeNei. No håper eg han minste kan gå i bhg på mandag. Men eldste har hvertfall karantene på mandag og (48t) :/ kortid tar det slutt liksom? Skjønner det ikkje.
Jeppsi peppsi! Ikke så mange andre valg. Ville nok vært her inne selv uten topp 30 og 100...
Bare hyggelig.Åhhh. Leita etter den tråden på generelt egderfor eg ikkje fant den ja
takk!