Tror det blir braSant det. Hadde ikke mulighet til høyere lån vi, så der ble som det ble
Er ofte litt for mye å velge i er det ikke? Hehe
Blir helt sikkert veldig bra til slutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det blir braSant det. Hadde ikke mulighet til høyere lån vi, så der ble som det ble
Er ofte litt for mye å velge i er det ikke? Hehe
Blir helt sikkert veldig bra til slutt![]()
Ja det er sikkert det vi gjørDa er det jo bare å kjøre på da![]()
Haha ja ikke santsitter å søker på sjokoladekke jeg nå, fikk lyst til å bake det i dag
HahahaKa e sjokoladekke?![]()
Her e det pannekaker på gang. For storebror mente han hadde bursdag i dag. Så då måtte no han i det minste få pannekaker![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Usj.. Det er da man ser fordelen med flere toalett .. Vi kommer til å ende opp med 3 stk , har to nå . Men ett i hver etgHer i huset byttes det toalett, så ligger i senga og tør nesten ikke røre meg. Må på do enda jeg var to ganger før de begynte. Ikke bare bare med svake muskler :-( må snart krype bort til senteret å gå på do der :-D doen har jo silikon som skal tørke også :O
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Hahahakor gammel e han? Herlig de der småtrollene
![]()
Haha3 1/2han fekk for seg i går at han hadde bursdag i dag. Og når eg seie da e lenge te han har bursdag endo. Så seie han: neeeeei, du tulle med meg du mamma
![]()
Hahavittig
2 år, 3,5 år og 6 år![]()
Hihi, men dusjing er viktigLigger litt bak pga en dusj jeg![]()
Takk, samme til degHåper alle får en super lørdag![]()
Usj, men det må no være et positivt tegn eller? ^^Hehe, kom nettopp inn fra en tur med hunden jeg
Tenkte å begynne rydding nå, men er så syyykt kvalm i dag![]()
Virkeligskulle gjerne hatt minst 4 stk . Men har dessverre bare to
![]()
Hahahah sjokoladeKAKE skulle det ståKa e sjokoladekke?![]()
Her e det pannekaker på gang. For storebror mente han hadde bursdag i dag. Så då måtte no han i det minste få pannekaker![]()
Her i huset byttes det toalett, så ligger i senga og tør nesten ikke røre meg. Må på do enda jeg var to ganger før de begynte. Ikke bare bare med svake muskler :-( må snart krype bort til senteret å gå på do der :-D doen har jo silikon som skal tørke også :O
Blir deilig å få han hjem daLykke !!mannen kommer hjem på tirsdag eller onsdag
siste utenlandstur før babyen kommer
![]()
Oi, ikke gøy å må holde seg! Kan du ikke bare ta ei bøtte å tisse i da?Her i huset byttes det toalett, så ligger i senga og tør nesten ikke røre meg. Må på do enda jeg var to ganger før de begynte. Ikke bare bare med svake muskler :-( må snart krype bort til senteret å gå på do der :-D doen har jo silikon som skal tørke også :O