2 år, 3,5 år og 6 årHvor gamle er de?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 år, 3,5 år og 6 årHvor gamle er de?![]()
Det skjønner jeg godtJeg orket ikke lese alt fra i går allikevel![]()
Slett ikke verst detTrur eg har klart rundt 30 i daghehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er nok ikke så dumtJeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbSå nå blir det skravlings fra pc når jeg kommer hjem istedenfor.
Så koseligTitter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Ha en fin dagKos dere damer, nå stikker jeg til storbyen![]()
Ligger litt bak pga en dusj jegBle plutselig rolig her![]()
God formiddag til deg ogsåGod lørdags formiddag til dere alle sammenher regner det i dag.
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Hihi...så braJeg klarer til og med å følge selvom jeg lager frokost , vasker kjøkkenet og strikker![]()
Har enda ikke mannet meg opp nok til å dra meg opp av sofaen![]()
Vi vurderer når vi nå ska bygge ut inngangspartiet å grave oss ned på kjellernivå under der, så vi kan lage til med mer lagringsplass der oghvorfor ikke når vi først graver. Da må vi lage ny grunnmur og sånn, men blir jo 20 kvm ekstra plass
![]()
Ser den. Den ble jo planta inn i egenkapitalen, så tok vi opp ekstra lån på en måte. Kjekt og ha så man slipper å tenke på om vi kan kjøpe akkurat den sofaen liksom![]()
Idag blir det visst spisebord. Ikke klart å bestemme oss for stoler enda
Så er vi usikker på den tapeten. Bah! Vi må mest sannsynlig finne ny. Men det blir helt sikkert bra![]()
Jeg klarer til og med å følge selvom jeg lager frokost , vasker kjøkkenet og strikker![]()
Ja er det det er20 kvm er jo mye plass det, og billigere å gjøre det når dere først graver da enn å evnt ta det senere![]()
Ja er det det erog vi kan ikke ta det seinere igjen , for da må vi jo rive tilbygget vi lager
og det er jo uaktuelt
![]()
VirkeligMultitasking deluxe? Hvor mange hender har du da? Hehe![]()